9 Nisan 2015 Perşembe

2015 İlkbahar\Yaz Makyaj Trendleri

Günaydın :) Bugün hep beraber ilkbahar\yaz makyaj trendlerine bir göz atalım istedim.Malumunuz bütünleşmiş bir stilin yolu giyimin yanında makyajı da getiriyor.Makyaj demişken gözünüz korkmasın :) Boya badanadan öte bu sezon trendlerin ön koşu "Doğallık" olarak ön plana çıkıyor.Yani kısacası "No-Makeup Makeup Look" elimiz ayağımız,yüzümüz gözümüz olmaya yemin etmiş :)





Ten makyajından başlayacak olursak bu sezon sadece cilt tonu eşitlemek bizler için yeterli olacaktır.Parlak bir cilt bu sezon makyajının kusursuzluğunun bir simgesi diyebiliriz.Fresh bir görünüm anahtarı olan ten makyajımızda yapaylığı bir köşeye fırlatan bu sezonda matlaştıran fondötenlerimize elveda deyip aydınlık bir cildin kapılarını açıyoruz.Makyajlarda ana amacımız "Flawless Skin Finish" olarak bizi çekip çevreliyor. 






Gözlere gelince bu sezon rengarenk dokunuşlar moda :) Mavilerden sarılara,beyazlardan turunculara varana kadar neon veya mat dikkat çekici renkler için göz kalemi veya farları tercih edebilirsiniz.Bir de vazgeçilmez eyeliner! Grafik çizgiler bu sezon da gözlerimizde,onlara canlı renklerle yeni bir hareket kazandırmak da mümkün tabi;renkli eyeliner ya da renkli farla makyajlarınıza daha havalı bir görünüm katabilirsiniz. 


Cara Delevingne


Gözlerden geçmişken kaşlara değinmeden olmaz.Uzun zamandır hit olan kalın kaşlar bu sezonda yerini koruyor.E kaş deyince de benim aklıma Cara Delevingne geliyor.Kalın kaşlarıyla podyumların tozunu attırdığını söylesek abartmış olmayız :)Yüz ifadesini tamamlayan kaşlarınızı kalınlaştırmak için kaş maskarası,kaş farı ve kaş kaleminden yardım alabilirsiniz.


Doutzen Kroes

Son olarak da dudaklarda pembe ve kırmızı renkler mükemmel bitişi sağlayacak yardımcılarımız olarak yerlerini alıyorlar.Pembenin en şeker tonları bahardan bir nefes verirken kırmızı yine yeniden her tonuyla cazibesini korumaya devam ediyor.Dudaklarda parlak bitiş de bu sezon çok moda!  Anlaşılan mat rujlarımız bir süreliğine bizden ayrılıyorlar.Sonuç olarak parlak ciltler,renkli göz alıcı gözler ve ışıltılı dudaklar bizi çağırıyorlar:) 

Yeni yazılar için takipte kalmayı görüşleriniz için yorum bırakmayı unutmayın :) Sevgiler :)




18 yorum:

  1. Ben de kalın kaşı çok seviyorum ama kendime bir uygulayamadım :)) Benim sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de boş kaşımı doldura doldura öğrendim desem yeridir :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Cara gibi kaşlarım var herkes boya mi diye soruyor ama "valla boya diil dogal hali yaa"demekten usandim :P :D ☺Takipteyim sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.Blogu takibe aldim bana da beklerim.
    http://kapsonunkalemi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş tatlım, kalın kaşı abartılmadığı sürece ben de seviyorum, ince kaşlı kadınları görmeye tahammül edemiyorum zaten :)) tabi kaşı çıkmıyorsa o ayrı mesele :)
    Takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya ince Kaş tiki var bende de :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. I love the make up in the second picture. Would you like to follow each other on
    GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hey thanks for the follow :) I followd back ;)

    kisses from Germany.
    stay Gold.


    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | Banner I made for bloggers

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık.
    Bu arada takipteyim sevgiler .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de hemen iade-i ziyarete geliyorum :)

      Sil
  8. En sevdigim sey iste bu.. Doğallık ve anlasilan bu yazın trendi tam da bana gore :)) harikasin yine tatlı blogger :)

    YanıtlaSil
  9. Hi,

    Thanks for following me. I've now followed u back and am your #101.

    vivianista.com

    YanıtlaSil