23 Nisan 2015 Perşembe

2015 İlkbahar/Yaz Saç Modelleri

Günaydın! Ankara'ya kar düşerken sizlere 2015 trendlerinin devamı niteliğinde olan saç modellerini yazıyorum.Stilinizi tamamlayacak modeller ve kesimlerle yine sizlerleyim.Son zamanlarda hepimizin kırmızı halılarda aşina olduğu bu modeller bizler için bu sezon doğal güzelliğin kapılarını sonuna kadar açacaklar :) Basit ve dikkat çekici nasıl görünür diyebilirsiniz.Size şunu söylemeliyim ki ne kadar kendiniz olursanız o kadar güzelsiniz! Bu senenin bu doğallık akımına en çok ben sevindim kabul ama var mı doğallık gibisi :)


Podyumlardan "Bohem" giyinin dedik de bohem dalgalar olmadan olur mu hiç :) İri dalgalı ve tarakla açılmış saçlar bu sezon en büyük desteğimiz kızlar :) Asimetrik saç ayrımları da bu dalgalara eşlik edecekler.Bunun en güzel yanıysa boyalı saçların dipleri gelmişse size daha cool bir hava katacak olmasıdır.Yine mi kuaför derdinden bir süre bu şekilde sıyrılabilirsiniz :)  Üstelik parlak saç yapmak için saçlarımıza serum ve yağ basmaya da son veriyoruz.Çünkü bu sezon saçımla hiç uğraşmıyorum teması ön planda :) 


Bu sıra davetlerde en sık rastladığımız model ıslak saç görünümü olacak hatta bundan bıkma aşamasına bile geleceğiz.Şimdiden kullanan ünlüleri sayamıyorum :) Nedendir bilinmez benim aklıma ıslak saç deyince hep Angelina Jolie gelir.Onun bu resmini sizden de esirgemeyim dedim :) Bilmiyorum ıslak saç görünümünü ben pek içime sindiremiyorum ama eminim aranızda sevenler vardır.Bu modelin gündüz görümü için fazla bulduğumdan gece görümü için daha ideal olduğunu düşünüyorum.Siz ne dersiniz?


Örgü bana göre en basit en temiz en garanti modeldir.Nitekim bu sene de dağınık örgü en güzel halleriyle karşımıza çıkıyor.Ünlü oyuncu Blake Lively uzun sarı saçlarına dağınık örgüyle yeni bir boyut kazandırmış.Siz de isterseniz saçınızı at kuyruğu yapmadan yandan dağınık balık sırtı veya mısır örgüsü yapabilirsiniz.Örgünün her halini sevdiğimden ben her ikisini de kullanırım :) Uzun saçlarınız varsa daha avantajlısınız bu durumda saçı milim milim uzayan biri olarak sizi kıskanmıyor değilim :) Bir diğer fotoğrafta Heidi Klum düğüm topuzunda örgü detayı  bulunuyor.Artık nerede kullanacağınız size kalmış :)


Ünlü güzel Jessica Alba geçtiğimiz haftalarda saçlarını kısa kestirerek modern bir görünüm kazandı.Onunla beraber bir çok ünlü de bu akıma katıldı.Kısa ve düz kesimler geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda çok kullanılan modeller arasında yerini buluyor.Bu kesimi bu sezon iri dalgalarla kullanmanızı öneririm.Bu arada saçlarınızın diplerine dokunmadan doğal ışıltı uygulamaları yaptırarak da güneşi görmüş izlenimi verebilirsiniz:) Bir diğer fotoğrafta ünlü model Rosie Huntington Whiteley de aynı kesimi kullanmış.Ben onun uzun saçlı halinden çok bu halini sevdim :) Sarı saç deyince bende devreler yanıyor da biraz :) 







9 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Bu akıma bende katılmaya karar verdim ne zamandır kestirmeyi düşünüyorum saçlarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı bir yazı olmasına sevindim busecim :)

      Sil
  2. Great hair cuts!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. Uzun saç insanıyım ben ama saçları bir türlü uzamayan uzun saç insanı :s

    YanıtlaSil
  4. HARİKA :)) BANA DA İLHAM OLDUN TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de dün saçımı küt kestirdim :)

      Sil
  5. Tatlımmm blogun mükemmel olmuşşş Saç Modelleri bir harika. Ama ben Deneyemiyorum malesef saçlarım çok fazla dalgalı ;( bende resimlere bakıp iç çekiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) İlginizi çekebildiğime sevindim doğrusu :) Yeni saç bakım yazılarım için beklemede kalın :)

      Sil