17 Nisan 2015 Cuma

Alışveriş : Kiehl's

Güneşli bir günden herkese merhaba :) Bugün sizlerle Ankara Gordion AVM'de Ankara'daki üçüncü şubesini açan Kiehl's dan yaptığım alışverişi paylaşacağım.Son zamanlarda yeni bir tonik arayışındaydım.Kiehl's markasını da hep denemek istemiştim ama bir türlü denk gelmiyordu.Bir süredir de yeni Ankara şubesini Gordion AVM'de açacaklarından haberdardım.Durum böyle olunca dün alışveriş yaparken Kiehl's aklıma düşünce hemen uğradım:)




Mağazaya girer girmez gülen bir yüzle karşılaşıyorsunuz.Cildinizle ilgili bilgi sahibi değilseniz çalışanlar size yardımcı oluyorlar.Cildinizin yağlı bölgelerine bakıp nemini ölçüyorlar.Ben karma ciltliyim ve t bölgem çok yağlanıyor dediğim anda bana göre olan ürünleri tek tek gösterdiler.Ben de aralarından ULTRA FACIAL OİL-FREE TONER'ı seçtim.ULTRA FACIAL OİL-FREE TONER normalden yağlıya dönük ciltler için geliştirilmiş bir toniktir.Marka ürünün daha dengeli bir cilt için cildi nemlendiren ve tazeleyen bir formülü olduğunu vurgularken ürün ciltteki fazla sebumu azaltıp sağlıklı bir görünüm elde edilmesini vaat ediyor.Şimdilik ürün için bir yorum yapamam ama ürünle ilgili ayrıntılı paylaşımımı kullandıktan bir ay sonra yapmayı planlıyorum.




Tabi Kiehl's başka birçok ürünüyle de meşhur bir marka ve tester konusunda da müşterilerini üzmüyor :) Siz bir şey istemeden testerlarınızı zaten vermiş oluyorlar.Güler yüzle karşılamaları ve sizi rahat hissettirmeleri de bir kez daha uğrarım ben buraya dedirtiyor.Eve gidip paketi açınca içinden bir de not çıkınca bunlar müşteri memnuniyeti denilen şeyi biliyorlar da dedim:) Fiyata gelince ürün 250ml ve 55tl bu da bir avantaj diye düşünüyorum şuan ama işe yaradığını gördüğümde net düşüncemi sizinle paylaşacağım tabi :) Bu arada eğer sizin bulunduğunuz şehirde Kiehl's yoksa markanın sitesini ziyaret edip nasıl sipariş vereceğinizi öğrenebilirsiniz.


9 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan :)
    blogunu yeni keşfettim bende beklerim
    https://instagram.com/ceydacengizblog/
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. AVM AVM... :) :)


    Yeni keşfettim burayı... :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. sen çağırısında gelmezmiyim geldim ve çok sevdim blogunu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de senin bloğuna bayıldım :)

      Sil
  4. Kiehl's çok iyi bir marka. Ben de epey severek kullanıyorum. Cilt bazı olarak markanın Micro-blur Skin Perfector'unu kesinlikle öneririm. Süper bir dokusu var. Ben de geçtiğimiz aylarda cilt bakımı rutini ile ilgili bir yazı dizisi paylaşmıştım, blog'da bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aldığımdan beri kullanıyorum gözle görülür bir fark var :) Diğer ürünler için mutlaka uğrayacağım bloğuna yardım için teşekkürler :)

      Sil
  5. Güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil