20 Nisan 2015 Pazartesi

Kırmızı Ruj Deyince : Rimmel London Lasting Finish By Kate Moss

Herkese yeniden merhaba :) Bugün tüm kış boyu konuşulan Rimmel London markasının Kate Moss imzalı serisinin bugünlerde elimden düşürmediğim 37 numaralı rujunu yazmak istedim.Bilmeniz gereken en önemli şey yaz kış demeden size her mevsim kırmızı ruj yazabileceğimdir :) Kırmızı ruj deyince bende akan sular duruyor :) Bunu beni tanıyan herkes bilir artık sizler de biliyorsunuz:) E hal böyle olunca bloğumda sizlere en sevdiğim kırmızı rujları tanıtmayı kendime bir görev bilirim :)




Rimmel London markasının son bir yılda yaptığı atak bir çoğumuzun ilgisini çekti.Ünlü model Kate Moss işbirliğiyle ruj serileri de özellikle de ruj konusunda uygun fiyatlı markaların kalıcılıklarını göz önünde bulundurursak kış aylarında bordo tonlarıyla ( 30 numaralı rujunu bir kış aradım ) epey satış da yaptı.Ben de başta sadece denemek için aldım ama sonrasında günlük kullanım için uygun bulduğum bir çok rujuna göz koydum :) O rujlardan biri de 37 numarası oldu.Mercan renkli olması içimde hemen al bunu hissi uyandırdı :)



Kolay bir şekilde sürülüyor olmakla beraber gün içerisinde dağılma yapmaması en sevdiğim yönü oldu tabi.NYC'den aldığım long lasting rujlar burnuma kadar gelince kate serisini de kullanmadan önce böyle bir edişem olmuştu :) Ben pek lip gloss kullanmadığımdan parlak bitişli rujları daha çok tercih ediyorum.Yapısı itibariyle dudağınızdaki çizgilere doluyor ama altına çizgileri dolduran bir ürün sürerseniz bu da büyük bir sorun olmaktan çıkıyor.Fiyatı 14.99tl olduğu için performansı gerçekten tatmin ediyor.Siz de denemek isterseniz Watsons'a uğrayarak Rimmel London ürünlerine ulaşabilirsiniz.









11 yorum:

  1. Really pretty colour for summer!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş güle güle kullanın :)
    Sizi takipteyim benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Takibe aldım :)

      Sil
  3. Ayy hem Ankaralı hem kırmızı ruj sevdalısı daha ne olsun takip etmem için :) iade-i ziyarete geldim canım benım :)

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş bayıldım;)

    YanıtlaSil
  5. Bende de aynı rujun farklı bir tonu var. Çok çabuk çıktığı için ben sevmemiştim. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fiyat için çok normal diye düşünüyorum bir Mac asla olamaz :) Hemen geliyorum hayatım :)

      Sil
  6. Ben de bu tonu çok severim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil