13 Nisan 2015 Pazartesi

Milkshake Whipped Cream Deneyimi


Herkese Günaydın :) Bugün sizlere severek kullandığım bir ürün olan Milkshake Whipped Cream 'den bahsedeceğim.Bu ürünü saçlarım işlem görmüş olduğu için gerçekleşen kuruma nedeniyle satın aldım.Yakın arkadaşım Sinem'le kuaförümüzün tavsiyesi üzerine kullandık.Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

 Milkshake Whipped Cream saçı nemlendirmeyi ve onarmayı hedefleyen bir üründür.İçerisinde buğday ve süt proteinleri olan ürün saçlarınızın uçlarını onarıp koruyor.Saçınızı tararken kolay açılmasına yardımcı olurken ısı uygulamadan önce de koruma amaçlı kullanılabiliyor.Ürün köpük formülündedir ve 100ml,200ml boyutları mevcuttur.Paketlemesi krema tüplerine benziyor.Sıktığınızda krema sıkmışsınız gibi bir şekil çıkıyor.Kokusu efsane olmuş bir üründen bahsediyoruz tabi :) Sizde benim gibi milkshake aşığıysanız kesinlikle bayılırsınız.




Milkshake Whipped Cream'i banyodan sonra nemli saçınıza veya taramadan önce kuru saçınıza uygulayabilirsiniz.Ben genelde banyo sonrası uyguluyorum.Hem mis gibi kokuyor hem saçınızı güzelce nemlendiriyor.Üstelik kokusu da iki üç gün saçta kalıyor.İnce telli saçlarınız varsa benim gibi yağlandırmadan korkabilirsiniz.Fakat kullandıktan sonra ne yağlanma ne de ağırlaşma oluyor.

Sonuç olarak her türlü bittikçe alacaklarım listesinde bir numara olan bu saç bakım ürününü herkese tavsiye ediyorum.Tereddüt ederseniz en küçük boyunu alıp fikir sahibi olabilirsiniz.Ben ürünü Ankara'dan aldım.Sıhhiye'de İlkiz Sokak'ta kuaför malzemeleri satan toptancılar var.Oradan toptan fiyatına alabilirsiniz.200ml'yi iki ay önce 35tl'ye aldım.İnternet siparişi de var bir çok alışveriş sitesinde,bütçenize göre bir araştırma da yapabilirsiniz.

Yeniden görüşmek üzere sevgiler :)



6 yorum:

  1. Thanks for following my blog on GFC...now I follow you immediately!!! Have a nice monday, kisses ;) :*

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Sizin bloğunuzu yeni keşfettim.Ve takibe aldım hemen. Sizide bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Seve seve gelirim :)

      Sil
  3. merhaba bende sizin bloğunuzda yeniyim sizde beni eklermisiniz :)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. This looks really nice!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil