29 Nisan 2015 Çarşamba

Mimlendim

Herkese yeniden merhaba :) Sevgili Beyaz Baret tarafından mimlendikten sonra yazımı yazmak için en yakın zamanı kolladım.Ailemle vakit geçirdim ve okula döndüm derken sonunda sizlerleyim :) Hakkımda bilmediklerinizin bir kısmı bu yazıda yerini aldı.Ben mimlendiğime çok sevindim umarım sizler de okurken keyif alırsınız :)

1.Bilgisayarının masa üstü görüntüsü ne ?
Animeleri çok severim.Bu resim de beni çok ifade ediyor diye düşünüyorum.Bir süredir hem iPad ekranım hem de bilgisayar ekranım olarak kullanıyorum.


2.Bir kafeye gittiğinde genellikle ne sipariş verirsin?
Zamanla sizler de benim bir Türk Kahvesi bağımlısı olduğumu öğreneceksiniz :) Orta şekerli Türk Kahvesi her gittiğim kafede önceliğimdir.Hiçbir şey yemesem de bir kahve içerim :)


3.Google'da aradığın en son şey nedir?
Ebay alışverişimde PayPal nakit Kartı nasıl kullanacağıma baktım.Kredi Kartı kullanmadan alışveriş yapanlardanım.Bu konuda da baya inatçıyım :) Internet üzerinden alışveriş yapmak güzel evet ama kredi kartının bir süre sonra bağımlılık yaptığını düşünüyorum bir psikolojik danışman adayı olarak :)


4.Mesajlaştığın ya da konuştuğun en son insan kim ?
Üniversite sınıf arkadaşım Ayşenur'la konuştum.Hemen hemen her gün en son Konuştuğum insan o olur.Günün kritiği ya da ertesi günün planını yaparız :) Beni çok güldürür.Kendimle dalga geçebilmeyi onunla öğrendim desem yeridir :)


5.Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Tiyatro benim için bambaşka bir dünya ona olan bağlılığım hiçbir zaman bitmeyecek biliyorum fakat iki yıldır gidemiyorum.Karşıdan yabancı gibi izlemek yerine içinde olup o heyecanı yaşamak istesem de şuanda farklı bir süreçte ilerliyorum.Sanırım hepimizin yapmak isteyip de alıkoyulduğu bir konu vardır.En azından ben bir süredir içimi böyle rahatlatıyorum :) 


6.Sinemaya en son ne zaman gittin?

Iki hafta önce Kocan Kadar Konuş filmine gittim.Her yerde delicesine övülünce gitmek farz oldu :) Klasik bir romantik komediydi.Tabi ülkemizde bu türün yeni geliştiğini düşünürsek iyiydi.Çok sık sinemaya giderim.Film izlemeyi çok severim.Boş zamanlarımda mutlaka izlerim.


7.Hangi diziyi herkes izlemeli?
Bu soruyu görür görmez yanıtlamak için can attım :) Tabi ki cevabım Breaking Bad olacak :) Hala etkisindeyim.İçinde bu kadar sırtından vurulan varken nasıl sevdim ben de bilmiyorum :) Ama heyecan hiçbir an bitmiyor.Yine ne planladı bu adam diye çıldırıyorsunuz :) Kesinlikle izleyin başka dizi tavsiyeleri isterseniz de yorum bırakabilirsiniz :)


8.En son ne tür müzik dinledin?
Her türü dinlerim.Ya ben bunu dinlemem dediğim tür çok azdır.Ruh halime ve o gün neler yapacağıma bağlı değişir dinlediğim müzik türü.En son r&b dinledim.Rihanna nın albümüydü.Hem eski hem de yeni şarkılarını spotify kullanarak sık sık dinliyorum :) 


9.Seni en çok ne çıldırtır?
Yalan beni benden alır.Benden saklanan bir şeyi hemen hissetme gibi bir kişiliğe de sahibim zaten.Yalan işin içine karışınca kim olursa olsun hayatımdan çıkartırım.Bu küsmek olarak algılanmasın uzaklaşırım az konuşurum ve bu şekilde arayı açarım.


10.Ne zaman uyanırsın?
Şuan Kpss hazırlığında olduğum için sabah altıda ayakta oluyorum.Tatilse ve işim yoksa sabahlayıp öğlen uyandığım günler çok oluyor.Böyle durumlarda annem bana hiç dokunmaz :) Uykuyu çok severim ve yorgunsam kış uykusuna yatar gibi uyuyabilirim :)


11.İnternetteki ilk adın neydi?
A Tale of Beauty en başından beri vardı.Hiç değişim olmadı olmaz da diye düşünüyorum :)

12.Favori emojilerin nelerdir?
Ölümüne kullandığım tek bir emoji var galiba :) Günde kırk kere falan onu kullanıyorum.Dişlerini açışı çok şirin :)


13.Kedi mi ? Köpek mi ?

Köpeği (Husky) olan bir kıza bu soru sorulmaz :) Ama ben kediyi de çok severim :) Uzun bir süre evime kedi almak da istedim ama başka bir şehirde okuduğum ve annem kediye bakamayacağı için bir kedim olmadı.Şimdi yeğenimle bir köpeğimiz var.Adı da Duman :) Ben evde yokken ona Ankara'da okuyan yeğenim bakıyor ve annem onu baya seviyor :) Sanırım nasip bu işler :) Bu da Duman henüz yavru sizlerle paylaşmazsam olmaz :)


14.Kuzey mi ? Güney mi?
Her türlü Güney olur bu sorunun cevabı çünkü ben Güneş'i çok severim ona doyamam :) Yazları enerjim hep yüksektir.Güneş gerçekten benim enerji kaynağım :) Belki bunda Haziran doğumlu olmamın da etkisi vardır :) 


15.İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?
İstanbul'a atanmak hedefi olunca insanın bu soru yanıtlanamaz :)

16.İstanbul'da sevmediğin 3 semt?
Bu soru için de yeteri kadar İstanbul'da bulunmadım.

17.Kafanda en çok ne olur?
Bu sıra sadece sınav sınav sınav kafamın içinde yer ediyor.Öyle büyük bir sıkıntı olmadıkça da çok soru işaretlerim olmaz.Anın tadını çıkarmayı isterim.O anı bir daha yaşamayacağım ve bunu hiçbir şey bozmamalı :)


18.Komedi mi? Dram mı?
Komedi olmazsa olmaz diyorum :) Dram izlemem için dram modunda olmam lazım.Bazen bana öyle eserler bugün bir dram izleyip güzelce ağlayım falan derim yani :) 


19.Çay mı ? Kahve mi?
Bakınız soru 2 :) Kahve delisi olduğuma çoktan değinmişim :)

20.Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Kahvaltı yapıyordum.Sabah kahvaltısı yapmadan evden çıkmam :) 10.30'da dersim var birazdan da hazırlanacağım :)

21.Son olarak bir sırrını paylaşır mısın?
Arkadaşım Beyaz Baret'in de dediği gibi paylaşırsam sırrım olmaktan çıkar :)

Çok keyifli bir yazı oldu benim için ben de diğer arkadaşlara kolaylık dileyerek onları mimliyorum :)

http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
http://modadusleri.blogspot.com.tr/
http://sihirlikalemden.blogspot.com.tr/
http://kelebeketkisi39.blogspot.com.tr/










4 yorum:

  1. AA beni mimlediğini söylemiştin ama kendimi göremedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim düzenleyemiyorum şimdi akşam mutlaka düzenleyeceğim :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım en kısa zamanda cevaplar geliyor :)

    YanıtlaSil