25 Nisan 2015 Cumartesi

Stil Önerisi #2



Jean & Bluz : Zara
Ayakkabı & Çanta : Topshop
Küpe : Bendis
Parfüm : DKNY Be Delicious

Günaydın :) Yeni bir stil önerisiyle karşınızdayım :) Bazı günler olur takatimiz yoktur ama dışarıda önceden söz verilmiş bir buluşmamız bizi bekliyordur.İçimizden rahat giyinip hemen kendimizi dışarı atmak gelir. İşte tam olarak böyle günler için jean diye bir kurtarıcı gardropda bizi bekler.Koşarak ona sarılırız.Bahar gelince kışlıkları hemen bir kenera atmışızdır.Jean üstüne de rahat bir sıfır kollu bluz iş görür :) Belki gözümüzde sadece rimel vardır dudağımızda da bir lip balm :) Kalın ve orta boy topuklu ayakkabı ve salkım saçak çantamız sadeliğimize ufak bir dokunuş olur.Küpe takıp takmamak da bize kalmıştır tabi :) Biraz da ferah bir koku eklenince bu 10 dakikalık koşuşturmanın sonu bugün sende bir değişiklik var olur :) 


6 yorum:

  1. Wow! Fantastic outfit. Amazing tee!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for stopping my blog elwira :) I followed you :)

      Sil
  2. Ben bu stile bayıldım :) Banada beklerim cnm takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Hemen gelirim davetlere hayır diyemem :)

      Sil
  3. çanta ve ayakkabıya bayıldım yırtık kot tercih etmediğimden onu sevmedim :) bluz siyah renkte olabilirdi beyazı çok seviyorsun sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz gelince her şey beyaz olmalı gibi geliyor bana :)

      Sil