20 Nisan 2015 Pazartesi

Stil Önerisi #1

Elbise: Balmain
Ayakkabı: Chloe
Çanta: Michael Kors

Herkese yeniden merhaba :) Bugün sizlere davet veya parti için stil önerisinde bulunacağım.Daha önce spring/summer trendlerini yazmıştım.Siyah-beyaz kombinleri podyumlarda beraber gözlemlemiştik.Ben de bugün sizler için gece şıklığı oluşturmak adına siyahla beyazı buluşturarak bu kombini oluşturdum.Derin göğüs dekolteli mini bir elbise,clutch siyah gümüş detaylı çanta ve bantlı ayakkabı benim için ideal :) Siz ne düşünürsünüz bilmiyorum ama ben siyah-beyaz kullanırken kalabalık bir hal almasını sevmiyorum :) Bu yüzden elbise derin dekolteye sahip ve mini olunca takı yerine hareketli bir ayakkabı tercih ettim.Tabi siz bu kombini kendinize göre değiştirebilirsiniz.Mesela düz bir stiletto ile ince zincirli uzun kolyeler de yardımcınız olabilir :)

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beyaz bir elbisenin sadeliği ve güzelliği takıyla öldürülemez doğru düşünmüşsün takı kullanmamakla bu arada bloğuma izleyici olarak katılırsan çok sevinirim :)
      http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

      Sil
    2. Teşekkürler :) Hemen geliyorum onu unutmuşum galiba :)

      Sil
  2. Great outfit! I would love to wear these pieces on my next night out! :D

    xo Xenia
    Xenia's Boudoir

    YanıtlaSil
  3. ay o çanta şuan beni benden aldı amaa:(( ve cancan seni mimledim profilime bakarsan göreceksin ;)

    YanıtlaSil