1 Nisan 2015 Çarşamba

TONI&GUY CASUAL SEA SALT TEXTURISING SPRAY (DENİZ TUZU ETKİLİ SPRAY)

Merhaba :) Bugün sıkça adını duyduğumuz,benim de severek kullandığım  TONI&GUY SEA SALT TEXTURISING SPRAY hakkındaki yazımla sizlerle beraberim.İlk yazım olması ve sizinle ilk buluşmam olduğu için büyük bir sevinç ve heyecanla bu yazıyı yazıyorum.
    Bildiğiniz gibi TONI&GUY dünyaca ünlü İngiliz saç tasarımı markasıdır.Bir çok ürünü olan markanın saç spreyi kategorisinde en çok konuşulan ürünlerinden biri de TONI&GUY SEA SALT TEXTURISING SPRAY olarak karşımıza çıkıyor.Bu spreyin vaat ettikleri ise denizden yeni çıkmışcasına doğal dalgalar,hacim ve yoğunluktur. 
    
Ürün izlenimlerime geçmeden önce saç tipimi belirtmemin sizin için de yararlı olacağını düşünüyorum.Benim saçım ince telli ve yağlanmaya çok yatkın.Bu yüzden özellikle ağırlık yapmayan ve bir gün sonrasında saçımı yağlandırmayacak ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum.
    
Ürünü yeğenimle beraber aldık.Başta o çok sık kullanıyordu.Açıkcası bu kadar işe yaramıyordur deyip başta çok sık kullanmadım :) Birkaç deneme sonucundan memnun kalınca da vazgeçilmezlerim arasına girdi diyebilirim.
   



TONI&GUY SEA SALT TEXTURISING SPRAY'yi banyo sonrasında havluyla beklettiğim ama kurumaya başlamamış saçlarıma eşit bir biçimde sıkıp biraz daha saçıma işlemesi için bekledikten sonra saçımı balık sırtı veya normal örgü yaparak yatıyorum. (Kurumuş saça denediğimde sonuçtan memnun kaldığımı söyleyemem çünkü kaskatı kalıyor.) Sabah kalktığımda verdiği doğal dalga etkisi inanılmaz :) Beni sürekli elimde maşa ile gezmekten kurtardığı da doğrudur.Üstelik saçıma ağırlık yapmıyor ve sabah kalktığımda yapış yapış bir etki bırakmıyor.Sönük saçıma vaat ettiği gibi hacim ve dolgunluk katıyor.
     
Yaklaşık 6 ay önce Watsons'dan aldığımı hatırlıyorum.Ürünün iki boyu var.Büyük boyun fiyatı 35tl küçük olanı ise 20tl'dir.Alırken bir sprey için bana pahalı gelmişti ama uzun süre gittiğini düşünürsek bence buna değer.Üstelik indirimleri kovalarsanız bir başka ürünle beraber daha hesaplı gelecektir.
      

1 yorum:

  1. Bu ürünü kullanmakta Tereddüt etmiştim ama simdi A tale of beauty nin bu tatlı bloggerini dinleyerek gönül rahatlığıyla kullanicam☺️☺️😜

    YanıtlaSil