8 Nisan 2015 Çarşamba

YVES ROCHER Peeling ve Temizleme Jeli Deneyimi

Herkese yeniden merhaba :) Bugün sizlere bir buçuk ay önce alıp düzenli olarak kullandığım Yves Rocher'in iki cilt bakım ürününden bahsedeceğim.Ürünlere geçmeden önce benim cildim "Karma" T bölgemde yağlanma var.Ağırlıklı olarak alnımda siyah noktalarla mücadele ediyorum diyebiliriz :) Siyah noktalarımla barışığım yanlış anlamayın onlar da beni seviyorlar bu yüzden hiç gitmiyorlar :)




Yaklaşık iki yıldır,eczacı olan ablamın da önerisiyle seve seve Bioderma cilt bakım ürünlerinin hemen hemen bütün ürünlerini kullandım.Özellikle de Bioderma Foaming Jel cildimin en yağlı dönemlerinde en büyük yardımcım oldu.Tabi kış aylarında zorlaya zorlaya su içtiğim için cildimin nem kaybını ve kurumasını gideremedim.Haliyle Bioderma'nın da kurutan yapısı daha çok kurumaya yol açtı.Bu yüzden Yves Rocher 'in anlı şanlı kayısılı peelingini alırken gözüme çarpan siyah nokta giderici temizleme jeline de bir şans vermek istedim.



Yves Rocher 'in Pure System serisinin akneli ciltler için özel formüle edilmiş Daily Exfoliating Cleanser 'ı Salisilik Asitle cildi yenilediği ve Aloe Vera özü sayesinde ciltteki sivilce oluşumunu engellediği gibi iddialı vaatlerle karşımıza çıkıyor.Ürünün sabah akşam düzenli olarak nemli cilde uygulanması öneriliyor.Yapısı jel kıvamda ve içinde küçük partiküller barıntırıyor bu sayede peeling etkisini de içeriyor.Kokusu meyveli ve rahatsız etmiyor.Bitişi ferahlatıcı bir etkiye sahip.Tabi cildiniz kuruysa tavsiye etmiyorum.Çünkü her temizleyici gibi cildi kurutmadığı iddia edilse de fazlasıyla kurutuyor.Bolca nemlendirici kullansam da işe yaramadı.Hatta Bioderma'nın iki katı kuruttu.Son olarak paraben içermemesi ve 27.90 tl olan fiyatı dikkatinizi çekebilir ama ben bir daha alacağımı sanmıyorum ve izninizle enfes kayısılı peeling açılımına geçiyorum :)



Gelelim Yves Rocher 'in muhteşem peelingine :) Bir çok bloggerın sayfasında yer bulmuş seveni dağları aşmış bu peelingi bu zamana kadar denemediğime geçen zamanıma yandığımı söylemeden geçemeyeceğim.Markanın "Aydınlık bir cilt için meyveli bir keyif!" sloganıyla tanıttığı bu kayısılı peeling her vaadinin hakkını veriyor diyebilirim.Ürünün haftada iki gün kullanımı öneriliyor.Yapısı kremsi içinde kayısı çekirdeklerinin taneleri var.Elime ilk adığımda tamam ben bunu kullanamam çok yağlı bu demiştim.Uyguladıktan sonra fikrim tamamen değişti.Peeling sonrasında cildim neme doydu diyebilirim.Aşırı bir nane ferahlığı bitişi bekliyorsanız sizi tatmin etmeyebilir ama derinlemesine temizlik getirdiği kesin ve fiyatı da 14.90 tl gayet makul bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
Yeni ürünler ve tavsiyeler yazmaya devam edeceğim!Hoşçakalın :)





4 yorum:

  1. Yarın yves rocher'e gidicem. Şu aloe'li vücut spreyinden alıcam sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer memnun kalırsan önerilerini okumak isterim :)

      Sil
  2. bir peeling arayışındaydım paylaşımın çok güzel oldu :) takipteyim bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. merak ettim ben de bu peelingi ilk fırsatta deneyeceğim, sevgiler :)

    YanıtlaSil