9 Mayıs 2015 Cumartesi

Bioderma Sebium Foaming Gel



Herkese yeniden merhaba :) Bugün sizlere yaklaşık 5 yıldır kullandığım ve asla vazgeçmediğim bir ürün olan Bioderma Sebium Foaming Gel'i anlatacağım.Bioderma sebium serisi akne eğilimli yağlı ciltler için geliştirilmiş bir ürün yelpazesine sahiptir.Cildin sebum dengesini sağlamayı hedefleyen ürünleri karma ve yağlı ciltlerin dengesini kazanmasına yardımcı oluyorlar.Cilt temizliğini cildim aşırı yağlandığı için önemli bir adım olarak görüyorum.Cildi karma veya yağlı olmayanlar bu yağlanma hissini ebediyete kadar tadamayacaklar sanırım :) Peki ben bu ürünle ne zaman karşılaştım diye sorarsanız bir zamanlar ablamın eczanesindeki tek dermokozmetik ürün olarak Bioderma vardı.Sanırım o yıllarda Türkiye piyasasına marka yeni adım atmıştı.Ablam bana önerdiğinde ergenlik dönemindeydim.Şimdi cildim o kadar aşırı yağlanmıyor ama gerçekten bu zamana kadar ne kadar jel ürün kullandıysam da dönüp tekrar tekrar aldığım temizleme jeli budur.


 


Bioderma Sebium Foaming Gel'i sizler de günlük bakım rutinlerinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz.Ben karma ciltli olduğum için t bölgemde kullanıyorum.Yağlı ciltler için de öneriliyor.Sivilcelerinizi kurutma özelliğine sahip bu iyi bir özellik fakat aşırı kullanımında cildiniz çok kuruyabilir.Buna çözüm olarak elinize biraz alıp az biraz suyla köpürterek kullanırsanız sıkıntı olmaz.Zaten hangi jel formüllü temizleyici kurutmuyor ki cildi :) Siz 3 aşamalı cilt bakımını (temizleyici-tonik-nemlendirici) tamamladığınızda kuruma olmayacaktır.Dediğim gibi yapısı jel ama çok yoğun bir kıvamı yok.Format olarak pompalısı daha kullanışlı oluyor.Ürünün biri 200ml diğeri 500 ml olmak üzere iki boyu var ve eczaneler ile internet üzerinden dermokozmetik satan sitelerde bulabilirsiniz.Ben yeğenime ve kendime iki tane 500ml seti 50tl gibi bir fiyata aldım.Büyük bir indirime denk gelmiştim.İkili olarak alırsanız paketler daha ucuza denk geliyor.Ya da başka bir ürünle eşleştiriyorlar araştırırsanız kendinize en uygun paketi bulabilirsiniz.



5 yorum:

  1. Selam iade-i ziyarete geldim ben senin bloğunun ilk takipçilerindenim zaten :) Yoğunluktan yorum yazamasam da okuyorum :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sağol tatlım kusura bakma ayıp etmişim ben de yoğunluktan ne yaptığımı bilmiyorum bazen :)

      Sil
  2. Merhaba; ben de blogunuzu keşfettim geldim. Bioderma ürünlerini severek kullanıyorum ancak bunu denememiştim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. emeginiz ve blogunuz takdir edilesi güzellikte :) vaktiniz olursa bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hoşgeldiniz ! Zevklerinize hitabedebildiysem ne mutlu bana :) Hemen geliyorum :)

      Sil