13 Mayıs 2015 Çarşamba

İlham Perisi : Miranda Kerr

Herkese yeniden merhaba :) Uzun bir aradan sonra yeni bir İlham Perisi yazısıyla karşınızdayım.İş güç yoğunluk derken aklıma bir türlü kimi kaleme alacağım düşmeyince masa başına oturup yeni bir İlham Perisi yazısı yazamadım.Bugün internette gezinirken birden bir resim görmemle yeni perimin kim olduğuna kara verdim :) Bugün sizlere ünlü model Miranda Kerr 'in muazzam sokak stilinin kapısını aralıyorum.Genç ve canlı tarzları sevdiğimi anlamışsınızdır :) Kendall Jenner yazımdan sonra yine mi bir model de diyebilirsiniz :) Ancak yazının devamında neden Miranda Kerr sizler de anlayacasınız.O zaman hemen başlayalım :)




Sidney doğumlu 32 yaşındaki Avustralyalı ünlü manken hepimizin gönlüne bir Victoria's Secret meleği olarak girdi.Ardından Orlando Bloom ile evlenip boşanmaları magazin sayfalarını uzun bir süre meşgul etti.Sonrası daha da ilginçti tabii :) GQ dergisine verdiği demeçte biseksüel olduğunu şu sözleriyle tüm kamoyuna duyurmuş oldu :"Hem erkekleri hem kadınları beğeniyorum.Keşfetmek istiyorum,asla asla demeyin." (Biliyorum hepiniz benim gibi yuh Orlando Bloom da mı yetmedi diyorsunuz.)Tabi bugün ki işimiz magazinden çok sağlık,güzellik ve stil :) 
Geçelim ünlü modelin sokak stiline.Miranda Kerr, taktığı çantalar ve gözlüklerle her zaman konuşuluyor.Gözlük seçimleri benim de her zaman dikkatimi çekiyor.Bir de şapkalara inanılmaz bir sevgisi var.Bir ropörtajında tatile çıktığınızda yanınıza alacağınız üç şey nedir sorusuna kitap,güneş gözlüğü ve şapka yanıtını vermişti.
Toplantı kombinlerinde bile çok sade bir tavrı olduğunu görebilirsiniz.




   Fiziğini sürekli spor yapmasına borçlu olan Kerr'in plates ve yoga vazgeçilmezleriymiş.Ünlü güzel yoğun olduğu için çoğu zaman günlük planı değişse de her gün en azından yarım saat yoga yapmaya çalıştığını söylüyor.
Cilt bakımında ve yemek de en çok dikkat ettiği şey ürünlerin organik olması ki ünlü modelin Kora Organics adında bir cilt bakımı markası var.
Uzun bacaklarından olsa gerek ben ona pantolon ve taytları çok yakıştırıyorum.Kendi bedenini tanıyıp ona uygun olanı bulmanın stildeki en önemli şey olduğunu her fırsatta dile getiren Miranda Kerr'e kulak vermekte yarar var.Malum çok güzel parçalar bile vücudunuzda hükmünü kaybedebiliyor




Miranda Kerr'in hayatında bir de Flynn Christopher Bloom adında bir oğlu var.Oğlunu 27 saat süren bir doğumla dünyaya getirdiğini düşünürsek ne tatlı bir anne demeden geçemeyeceğim.Neden 27 saat diye merak edenler için Kerr, normal doğum yapmak istemiş ve sezeryan olmamak için 27 saat sancı içinde oğlunu dünyaya getirmiş.Bir de çocuk peşinde koşmanın onu formda tuttuğunu söylüyor.Bu noktada dikkatinizi çekmek isterim Amerika'daki mankenler mutlaka erken yaşta anne olmayı tercih ediyorlar.Bu çok önemli bir ayrıntı bence günümüzde anne olma yaşı 30'lara sarkmışken.





Saç ve makyaj konusunda yine bayıldığım bir tarza sahip olan Kerr,genellikle pembe ve şeftali tonlarını kullanarak doğal makyaj taşımaya özen gösteriyor.Bebeksi yüz hatlarına uygun sade makyajını gecelerde de kullanıyor.Kırmızı ve bordo rujları az da olsa kullandığında mutlaka gözlerini nude tonlarla renklendiriyor.
Saçlarına gelecek olursak ünlü modelin saçlarında muhtemelen hiçbiriniz düğün maşası görmediniz :) Doğal dalgalar ve topuz en sık kullandığı modeller.Saç bakımını da ihmal etmeyen model,yeşil yapraklı sebzeler ve yüksek protein içerikli bir diyet uyguluyormuş.Kerr,saçlarının doğal hali düz olduğu için düzleştirmeye uğraşmadığını ve sık sık baş masajı yaptırdığını da söylüyor.
Sonuç olarak Miranda Kerr doğallığın takipçilerinden ve bunu tüm hayatına yayabilmiş bir model.Kemikleri sayılan modellerden hiç değil,gayet sağlıklı bir görünüme sahip.Üstelik tüm koşuşturmacasına rağmen her şeye dikkat ediyor.Spor yapmak,düzenli beslenmek için çok yoğunum ben bahanesini çöpe attıracak kadar var yani :) Bunu elbette isteyen her kadın başarabilir :)

Yeni ilham perisi yazılarım için yorum bırakırken aklınızdaki kişiyi mutlaka yazın bana fikir sizlere de yeni açılımlar olsun sevgili okurlarım :)

4 yorum:

  1. sizi takip ediyorum yeni bir sayfa olarak siz de beni takip ederseniz sevinirim.
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. She is so cute yet stunning! Love her fashion too!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  3. Bu kadına bayılıyorum farklı farklı tarzda giyiniyor ama hepsini mükemmel taşıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen katılıyorum her formda mükemmel bir duruşu var :)

      Sil