28 Mayıs 2015 Perşembe

İlham Perisi : Sienna Miller



Herkese yeniden merhaba :) Kısa bir aradan sonra haftanın ilk yazısıyla karşınızdayım.Umarım bu yazıyı okurken gününüz keyifli,işleriniz yolunda gidiyordur:) Bugün sizler için 68.Cannes Film Festivali'nin de jüri üyesi aktrist Sienna Miller'ın stilini bloğuma taşıyorum.Bohem tarzıyla bu zamana kadar gündemde olan yıldız festival boyunca bir çok kez tarzıyla bizleri büyüledi.Miller aslında modanın gidip stilin kalacağını hemen hemen her defasında gösterirken mütevazi tavrıyla bizleri kendine çekmeye devam ediyor.İngiliz asıllı New York doğumlu ünlü güzel tarzıyla her dönem dikkat çekmeyi başardı.Magazin dünyasının bir dönem yakasını bırakmadığını ve davalarla özgürlüğünü kazandığını da biliyoruz.Sienna Miller aynı zamanda kardeşiyle beraber yürüttüğü giyim markası "Twenty8Twelve" ile tasarımcı yönüyle de çok konuşuldu.Şimdi gelelim Sienna Miller stilinin detaylarına :)




Sienna Miller sokak stili dediğimizde akla gelen her zaman ceketleri ve trikolarıdır.Eskiyle yeniyi bütünleştirmeyi çok seviyormuş ünlü güzel.O da sokakta senin benim gibi giyiniyor.Üzerinde ben bunu bulamam diyeceğiniz bir şey yok.Saçlarında genelde doğal dalgalar kullanıyor.Her ingiliz kadını gibi onunda tamamen makyaja büründüğünü ancak galalarda görebilirsiniz.Günlük basit bir makyaj ona yetiyor.Rahat tarzıyla gündemden düşmeyen yıldız ruh haline göre giyiniyormuş.2011 yılında Net Work markasının yüzü olan Miller,Ayşe Arman'a verdiği röportajda "Bir dönem tarzınız beğenilir ama sonra modanız geçiverir.Benim giysilerim insanların ruh hallerine uygun olduğu için ,o giysileri benimsediler." diyor.Hatta Ayşe Arman "Siz aynı zamanda bir moda ikonusunuz" dediğinde "Yok ya,öyle mi algılanıyorum" diyor.Bu kadar da mütevazilikten ölecek :)




Bu arada bana kalırsa hayatının en iyi saç kesimini bu sıra yaptı.(Son fotoğraf) Kısa saç daha önce de kullanmış olsa da yeni saç kesimi ona daha elegant bir hava katmamış mı :) Sarı saçlarına her dönem hayran kaldığımız ünlü güzeli uzun saçlı haliyle artık görmek istemiyorum! Çünkü bu imaj değişimi ona baya yaramış.Son dönemde American Sniper filmiyle sıkça adından söz ettiren Sienna Miller'ın güzellik sırlarına gelecek olursak ünlü yıldız cilt bakımı konusunda tembelmiş (hangimiz değiliz ki :) ) bu yüzden en pratik bakım neyse onu uygulamaya çalışıyormuş.Bir dönem takma kirpik kullandığını ama ifadesini donuklaştırdığı için bundan vazgeçtiğini söyleyen yıldız şimdilerde kirpik kıvırıcının yeterli olduğunu söylüyor.Dudaklarını genellikle doğal tonlarda tutmaya çalışan Miller gözlerinde de gölge uygulamalarını tercih ediyor.


Valentino Couture - Burberry - Miu Miu - Sequined Thakoon Tuxedo

Gelelim Sienna Miller'ın kırmızı halı hallerine,sanırım her kırmızı halıda mutlaka enler listesinde yerini aldığını bilmeyen duymayan yoktur.Özellikle de bu son bir yıldır doğumdan sonra bir güzelleştiki her tercihine tamam bu olmuş diyesim geliyor. O da bunun farkında ki doğumdan sonra cildinin güzelleştiğini bunun sebebinin de o süreçte alkol ve sigara almadığından olduğunu bir röportajında dile getirmişti.Tabi son günlerde Cannes Film Festivali'nde de her gün şık gelerek şıklığı bambaşka bir boyuta taşıdı.Bunun örneklerinden biri yukarıdaki ilk resim.Valentino Couture elbisesinin uçurtma edasına ben bayıldım.Tüm bunlar arasındaki en önemli noktaysa makyajını ve saçını doğal tutması.Sanırım onun en çok bu yönünü seviyorum :) Abartmıyor ve farklı olmak için uçuk kıyafetler denemiyor.


Balenciaga - 2015 Sonbahar Koleksiyonu


 Bu sefer Sienna Miller bir başka Cannes Film Festivali görünümüyle karşımıza çıkıyor.Balenciaga imzalı elbisesiyle daha ilk günlerden muhteşem elbiselerin devamının geleceğini işaret etti sanki.Uzun elbisenin omuz detayları dikkat çekiciydi.İlk gördüğümde düz durunca yok ya etek yapısından hoşanmadım demiştim.Yürüyünce elbisenin arkasındaki yırtmaç her şeyi değiştirdi tabii.Saç makyaj da her zaman ki gibi yerindeydi.
Bir de Sienna Miller'ın sporla arasının hiç iyi olmadığını biliyor musunuz? Ben duyunca şaşırmıştım.Çok zayıf olmasını spora bağlamıştım.Ancak Sienna Miller bu konuda da üşengeç çıktı :) Üstelik ünlü yıldızın annesi İngiltere'de ilk yoga salonunu açan bir bayan ancak Miller ilk defa spor salonuna 2011 yılında yazılmış ve çoğunlukla gitmemiş :)

Peki siz Sienna Miller hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce de basit ama dikkat çekici değil mi ?

2 yorum: