4 Mayıs 2015 Pazartesi

Louis Vuitton "Capucines" Koleksiyonu



Hepinize kucak dolusu günaydın!Bugün sizlere Louis Vuitton markasının yeni koleksiyonunu anlatmak istiyorum.Geçtiğimiz günlerde yeni çanta koleksiyonuyla karşımıza çıkan Louis Vuitton markası bu kez kimi kampanya yüzü yaptı dersiniz? Tabi ki vazgeçemedikleri Michelle Williams :)  Bu koleksiyonla birinci ikinci derken Louis Vuitton markasıyla dördüncü iş birliğini gerçekleştiren ünlü oyuncu,Peter Lindbergh tarafından önceki çekimlere kıyasla daha soğuk  bir izlenimle bizlere bakıyor.Açıkcası ben onun bakışlarını anlamlandırırken çantaları unuttum.Koleksiyonun adı Capucines.Renk skalası geniş tutulan koleksiyonun Fuşya rengi ilk günden gözleri hemen üzerine çekti :) Diğer çantalardan farkı da bu renk olmuş bana kalırsa.Klasik çanta seçimi önemli tabi .Bu tonlarda çantalar kullanırsanız etrafınızdakilerden daha ilgi çekici duracağınız kesin :) Üstelik rahat bir kombinde de sırıtmayacaktır.



7 yorum:

  1. Merhaba,blogunuz çok hoş.Sizı takipteyim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu hoş blogu bende takipteyim artık:)
    Bana da beklerim:)
    www.benimivirzivirlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın çantalarının küçük bir kolleksiyonunu yapıyorum modelleri çok güzel gerçekten bu modeli ve rengide çok beğendim sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Love the bag!

    Jenan
    New Post: http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/2015/05/new-header.html

    YanıtlaSil
  5. This looks incredible!
    Thank you for following my blog! I've followed you too (via GFC as snow_2000)))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    YanıtlaSil