21 Mayıs 2015 Perşembe

Maybelline Color Tattoo Far (On and on Bronze)

Günaydın! Herkese yeniden merhaba :) Bugün sizler için yakın zamanda alıp denediğim,gerçekten pratik ve ötesi bir farı kaleme alıyorum.Maybelline Color Tattoo ismini eminim daha önce de bir çok kez duymuşsunuzdur.Yabancı vloggerlar ve bloggerlar o kadar çok övdülerki ben neden inat ettim de bu zamana kadar almadım bilmiyorum :) Tabi bende Maybelline ürünlerinin yarısı Türkiye'ye gelmediği için de önceden birikmiş bir sinir vardı ama olsun :) Geçenlerde Watsons'da öylesine dolaşırken bir anda Maybelline Color Tattoo farlar gözüme çarptı.Ben de kendi kendime neymiş bi bakalım diyerek aldım.Aldım almasına da bakalım memnun kaldım mı :) 


Benim aldığım Maybelline Color Tattoo 35 numara "On and on Bronze" rengi en çok kullanılanlardan biri olduğu için bunu alayım beğenirsem farklı renklerini de alırım diye düşündüm.Çünkü renk skalası baya genişti.Bir de yaz aylarında bu tonlarda farları kullanmayı çok sevdiğim için tercihim bu yönde oldu.Sedefli bir far ve uygulaması çok basit.Ben parmak uçlarıma alarak yavaş yavaş göz kapağıma dağıtıyorum.Kendinize göre ayarlayabilir daha baskın bir rengi ikici katla sağlayabilirsiniz.(Yalnız o zaman sahneye çıkacakmış izlenimi veriyor.)Fırçayla denediğimde de herhangi bir zorluk yaşamadım.Kahve tonlarında farları uygularken de çok hafif göz pınarlarıma sürdüğümde de iyi sonuç verdi.24 saat kalıcılık vaat eden bir ürün ben o kadar saat makyajı suratımda asla tutamam aman siz de tutmayın :) Çok kalıcı olduğunu söyleyenler var diyelim geçelim :)


Duruşu bu şekilde,bana göre her ten rengine gidebilecek bir far.Hele de bronzlaştığınızda üst düzey bir sonuç almanız muhtemel :) Üstelik uygun fiyatlı ve MAC paint pot'un muadili olma özelliği var.MAC için bütçeniz yoksa ideal.Maybelline satan her yerde bulabilirsiniz.Ben dediğim gibi Watsons'dan aldım.Fiyatı 16.99tl gibi bir şeydi ama anneler günü indirimiyle 10.99'a geldi.Bedavaya almış kadar oldum.Önümüzdeki günlerde mutlaka farklı renklerini alıp deneyeceğim.Sıcak havalarda en çok kremsi ürünleri kullandığım için benim için çölde su gibi bir ürün olarak far listeme eklendi :)
Peki siz hiç Maybelline Color Tattoo kullandınız mı? Kullanırken ne gibi tecrübeleriniz oldu.Hangi renklerine hayran kaldınız? Tüm bu soruların cevaplarını yorum olarak bırakabilirsiniz.Sevgiler :)




15 yorum:

  1. içlerinde en sevdiğim bu kesinlikle..

    YanıtlaSil
  2. Ben far hiç kullanmadım desem yeri ama bu tonlarda renkleri makyaj bloggerları tanıttıkça br tane alıp denemeye karar verdim, önerdiğin ürün başlangıç için iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. maybellinein farları çok güzel bence yaa güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Yaz için denenebilir bir ürün gibi geldi, watsons listesine ekleyelim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin :) Yeni bir renk kullanırsan mutlaka bana haber et ya da bloğa yaz ben takipteyim :)

      Sil
  5. Ben hiç denemedim. Renk çok güzelmiş aklımda bulunsun ,bir dahaki indirimde bende bir bakayım.

    YanıtlaSil
  6. Favori krem farım kendisi.Rengi tam benim rengim, bronz tonlara bayılıyorum çünkü, oldukça bereketli de bir ürün, diğer favorim ise permanent taupe, denemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda deneyeceğim tavsiye için teşekkürler :)

      Sil
  7. Gorgeous shade!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  8. Paylaşım için çok teşekkürler :)Sizin teninize de çok uymuş görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. ben 7,90'a almıştım o fiyatı görünce diğer renklerinide stoklim demiştim ama maalesef raftaki kapalı bantlı ürünlerin 1 tanesi hariç hepsi açılmıştı (bana ders oldu artık üzerinde barkod bant bile olsa görevlinin yanında bütün aldıklarımı açıyorum kontrol ediyorum) bendeki gold renginde olanı göz kapaklarım yağlı olduğu halde çizgilenme yapmadı renk olarakta ışıl ışıl istersem tek balına sadece rimelle veya eyelinerle bile rahatlıkla kullanabiliyorum.
    Bu rengindede ama gözüm var onuda muhtemelen bayram indiriminde kaparım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun olabiliyor bazen böyle aksaklıklar :) Mutlaka almalısın her türlü uygulamada muhteşem etki bırakıyor :)

      Sil
  10. Paylaşım için çok teşekkürler bu arada sizi takipteyim ben de beklerim.
    Bloğum http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/ Görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil