7 Mayıs 2015 Perşembe

Met Gala 2015 Bakışı

Merhaba bugün sizlere her yıl geleneksel olarak düzenlenen Costume Institute Ball bilinen adıyla Met Ball 2015 kırmızı halısında neler oldu neler bitti ve ben nelere sinir krizi geçirerek baktım anlatmak istedim :)
Met Ball Metropolitan Museum of Art'ın Costume Institute adlı kanadı adına her yıl düzenlenen bir yardım galasıdır.Bu yardım gecesi New York'daki en önemli sosyal etkinlikleriden sayılmakla birlikte en büyük yardım gecesi olma özelliğini de taşıyor.Her yıl balonun ana teması için ünlüler giyim yarışına giriyorlar.Bu yıl 'China: Through The Looking Glass' temalı bir konsept oldu işte masallardı filmlerdi sanatsal çalışmalar derken bir çoğu çinli tasarımcıların ellerinden çıkmış dudak uçuklatacak anlar yaşandı.Yardım gecesi miydi yoksa soyunma gecesi miydi ben anlamadım.




Gelelim fasülyenin faydalarına bir kere bu yıl gerçekten soyunma yılı ilan edilmiş bir galaya şahit olduk.Özellikle de Beyonce Givenchy Couture elbisesiyle giyinmeden gelmişti :) Jennifer Lopez Versace tercihiyle kırmızı halıda boy gösterdi.Onu bu şekilde çok gördüğümüzden olacak ki ona bir şey diyemedim.Kim Kardashian ise Roberto Cavalli elbisesiyle 70 kiloysa 80 gözükmüş bu elbiseyle.Bu elbiselerde stil göremiyorum.Transparan sevmediğimden veya transparana karşı çıktığımdan da değil dozunda transparanın çok güzel durduğunu düşünürüm hep ama tamamen transparanın özellikle de bu üçlüdeki kalçalarla abes durduğunu düşünüyorum.Siz ne düşünüyorsunuz yorum olarak bırakın meraktan çatlıyorum :)




Bu üçlüye gelecek olursak Jennifer Lawrence'in Dior imzalı elbisesinin boynundaki detay elbiseyi bitirmiş.Gerçekten o detay olmasa çiçek motifleriyle çin esintilerini birleştirebilirdik ama detay hem boynunu kısa göstermiş hem de elbiseden çok bağımsız bir parça gibi duruyor.Cara Delevingne stil olarak çoğu zaman beğendiğim bir manken,Stella McCartney kıyafetinin konseptle alakasız olması ve sadece vücuduna body art yaptırarak konsepti yakalamaya çalışması beni şaşırttı doğrusu.Gerçi o her zaman farklı olmayı seviyor ama farklı olunacak yer burası mıydı bilmiyorum:) Bi kere balo bu ya insan elbise giymek istemez mi geçen sene de bunun bi değişik beyazını giymiştin zaten.Selena Gomez tamamen konsepte uyumlu elbisenin bembeyaz oluşunu beğenmemiş olsam da baloya uygun olması güzel bir durum tabi.Onda fark ettiğim bir şey de delicesine kilo alması oldu eskiden elbiselerin içinde kaybolurdu :)



Rihanna'ya siz ne dersiniz bilemem ama annemin gelinlik yorganını üstüne çekmiş gelmiş.Hayır saç tamam motifler tamam ama o renk ne gördüklerime inanamıyorum.İnanmak da istemiyorum.Çünkü önceki yıllarda o kadar muhteşem elbiselerle bu baloya katıldı ki insanın buna bu aklı kim vermiş diyesi geliyor.Görünmeyen elbise Stella McCartney ve GouPei pelerinle bu halini hiç sevmedim.Coldplay ile yaptığı düet Princess of China klibindeki hali ile gelseymiş daha güzel olurmuş :) İlham Perisi köşemde kendisini ağırladığım Kendall Jenner geceye Calvin Klein imzalı elbiseyle katılmayı tercih etmiş.Onun da elbisesi transparan ama diğerlerinden daha göründüğü kesin.Hafif bir savaşçıların kurşun geçirmez yeleklerine benzettim ben,az da olsa konsepte de uyduğunu söyleyebiliriz boyun detayı çin etkisini gösterirken modernize edilmiş kesimiyle ünlü güzel şık davetliler arasındaydı.Giydiğini kendine yakıştıran az olunca beğenecek insan arıyorsunuz tabi.Ben bu gala da iki kişi beğendim.Bunlardan biri Kendall Jenner diğeri ise Reese Witherspoon.


Gelelim bana göre balonun en elegant en şık kadınına :)
Kesinlikle en şık Reese Witherspoon oldu.Elbisesi Jason Wu,elbiseyi tamamladığı takıları ise Tifanny & Co. olarak karşımıza çıkıyor.Sade güzellik diye bir şey var abartmadan ne kadar güzel olmuş bir bakın.Makyaj abartısı yok,takılar tam dozunda.Sırıtan hiçbir şey göremiyorum.Geçen yıl pembe bir elbiseyle ortalığı katletmiş olmasına rağmen bu yıl en şık ünlü açık ara farkla o oldu diye düşünüyorum.Ha şimdi Çin teması bunun neresinde diye soracak olursanız.Jason Wu çinli dünyaca ünlü bir tasarımcıdır.Basit ve şahane bir iş çıkarmış bu galada tebrik etmek lazım.O kadar modanın tabanı dediğimiz markaları ezip geçmiş vallahi :)






6 yorum:

  1. rihannaya koptum ya pizza yapmışlar elbisenin arkasından :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma daha neler vardı da bunları içinden zar zor seçtim :)

      Sil
  2. Some of them wore such nice dresses! I really like Jennifer's! Great post! Thank you for visiting my blog, I'm following you back now on g+. Let's keep in touch! :D

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hello girl! Great blog you have!
    Would you be interested in following eachother on GFC? Let's keep in touch!
    xo from Italy,
    Have a nice weekend!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    YanıtlaSil