2 Mayıs 2015 Cumartesi

Stil Önerisi #3

Top & Jean : TOPSHOP
Ayakkabı & Çanta : ZARA 
Güneşli bir cumartesi gününden merhaba :) Bugün sizlere rahat ve şık bir günün stil önerisi hazırladım.Benim de severek kullandığım yüksek bel jean giymenin en iyi özelliği vücudunuzu daha formda göstermesidir :) Geçen sezon da hit parçalar arasında olan yüksek bel jean bu sezonda raflarda yerini aldı.Ben üst olarak 70'lere bir vurgu niteliğinde olan floral desenli bir üst kullandım.Siz daha sade olmaktan yanaysanız düz beyaz veya sarı üst tercih edebilirsiniz.Malum bugün cumartesi ayaklarımız çok yorulmasın istedim ve bu yüzden küçük topuklu bir ayakkabı kullandım.Çanta olarak omuz çantası tercih etmeme sebebim üstün askılı olması görüntü olarak da gün içinde rahat olmak adına da küçük ve elde taşınacak çantalar bizi daha rahat ettirecektir.Benden bu günlük bu kadar :) İstediğiniz herhangi bir kombin için yorum bırakırsanız en kısa zamanda blogda görebilirsiniz :) 

4 yorum:

  1. Wonderful top!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar!
    Bloğuma yaptığınız ziyaret ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:)Bende sizi takipteyim artık:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. jeanler her şeye yakışıyor

    YanıtlaSil