19 Haziran 2015 Cuma

2016 Resort Genel Bakış #2

Herkese yeniden merhaba ! Öncelikle hepinize hayırlı bir Ramazan ayı diliyorum.Bugün sizler için 2016 Resort defilelerinin ikinci yazısını kaleme alıyorum.Önceki yazımda olduğu gibi bu yazımda da en dikkatimi çeken ve defilelerini iple çektiğim markaları yazacağım :) 2016 Resort Genel Bakış yazımı okumadıysanız başlığın üzerine tıklamanız yeterli :) O kadar çok defile oluyor ki hepsinin içinde bazen kayboluyorum diyebiliriz.Bu kalabalığın içinde beni kendine sürükleyen defilelere gelecek olursak bu defileleri sizlerin de görmesini istiyorum.İlham alınacak bir çok şeyi bu yazımda bulabilirsiniz! Haydi o zaman dolu dizgin yazımıza başlayalım :)


Stella McCartney

Stella McCartney ile yazımıza başlayacak olursak.2016 Resort Stella McCartney denilince duru,ferah bir nefes var her yerde.Canlı renklerle parçalarına hayat veren marka,önümüzdeki sezon rahatlığın ön plana çıkacağının bir çok marka gibi altına imzasını atmış.Floral desenlerin etkisini Stella McCartney'de de görmek mümkün.Maxi elbiselerden onlar da vazgeçmemişler.Basit ve göz yormayan kumaşlar ağırlıktalar ,aksesuarlar da aynı şekilde minimal tutulmuş.Bana sorarsanız ben doğallığa aşık olduğum için hoşuma gitti.Kapri pantolon da her markada olduğu gibi bu defilede de karşımıza çıkıyor.Ne oldu da aldın derseniz.Sevmesem de tasarımcıların emekleri aklıma geliyor işte :)

Givenchy

Gelelim Beyonce,Kim Kardashian ve daha bir çok ünlünün gözbebeği Givenchy 2016 Resort defilesine.Bu defilede Givenchy 2015-2016 Sonbahar/Kış parçalarını tanıttı.Mankenlerin ilginç makyajı baya konuşuldu.(İnanır mısınız bıyık çizmişler)Markanın zemin rengi diyebileceğimiz siyah her zaman olduğu gibi ön plandaydı.Kırmızının da siyahla buluşması benim baya sevdiğim bir şeydir.Ancak bu defile bana Dolce&Gabbana defilelerini anımsattı.Bi üzerlerinde çiçekleri eksik diye düşündüm.Bu ayrıntıyı göz ardı edecek olursak kürk detayları da Givenchy defilesinde göze çarpan parçalar arasındaydı.İlerleyen dönemlerde bu nasıl bir tepki görür kimbilir :) Ben en çok ilk elbise-tulum arası kıyafeti beğendim.En büyük korkumsa yakın zamanda Kim Kardashian'ın elbiseyi giymesi :)   


Valentino

Önceki 2016 Resort Genel Bakış yazımda Red Valentino defilesini yazmıştım.Genç bir hava estirmişti tasarımlar.Bu yazımda da beklemekten usandığım Valentino defilesini kaleme alıyorum.Nedendir bilinmez Valentino içime sinmedi bu sezon.Onca tasarımdan bu kadar örneği bile zor seçtim.Bu defilede tamamdır bu süper olmuş diyebileceğim parçalar transparan detaylı elbiseler oldu.Genel olarak desenlerde bohem bir hava var.Aslına bakarsanız bohem esintiler de uzun bir süre moda.Ama buna rağmen Valentino her zamanki halinden baya bir sönük.Koleksiyonda en çok beğendiğim parça ilk fotoğraftaki transparan elbise.Baştan ayağa hoşuma gitti doğrusu.Sanırım şu koleksiyonda düşünmeden Valentino diyebileceğim tek parça bu olurdu.


Gucci

Sıradaki 2016 Resort defilesi Gucci'ye ait.Transparan elbiseleri önceki defilelerde de gördük ancak Gucci defilesinde transparan elbiseler koleksiyonun büyük bir parçası olarak karşımıza çıkıyor.Bir çok parça bana geçmişi hatılatıyor.Buraya almadığım bazı elbiselerin kumaşları adeta 50 yıllık.Modernize edilmiş parçalar olabildiğince az.Ben bu yıllarda  geçmişle bugünü birleştirmekten yanayım.Bu yüzden Gucci de beni şaşırtan 2016 Resort koleksiyonları arasında yerini aldı diyebilirim.Koleksiyonda en çok beğendiğim parça ilk fotoğraftaki elbise oldu.Nitekim o da yaka detayıyla geçmişin esintilerini taşıyor.Transparan oluşuyla da bize bu günleri hatırlatıyor.Sonbahar/Kış parçalarında kürk detaylarına bu koleksiyonda da rastlıyoruz.


Maison Margiela
Maison Margiela 2016 Resort koleksiyonu maskülen tarzın ağırlıkta olduğu bir defileyle karşımıza çıkıyor.Transparan gömlekler,gece için elbiseler,taytlar,kapri pantolonlar Maison Margiela koleksiyonunun yapı taşlarını oluşturuyor.Mavinin hemen hemen her tonu ve pastel tonlar en çok kullanılan renkler.Koleksiyonda en çok beğendiğim parça ilk fotoğraftaki elbise.Kapri pantolonların dar kesim halleri de bu koleksiyonda mevcut ancak daraltsan da olmuyor bol kalsa da olmuyor bu pantolon arkadaş :)

Herve Leger by Max Azria

Son olarak Tunuslu ünlü tasarımcı Max Azria 'nın Herve Leger işbirliği tasarımlarına değinmek istiyorum.Biliyorsunuz Herve Leger o ünlü bandaj elbiselerin babasıdır.Şimdi o vücut hatlarını sarıp sarmalayan bandaj detayları Max Azria'nın ellerinde can buluyor.Püskül modası hali hazırda dört bir yanı sarmışken Herve Leger koleksiyonunda da püskül detayları ön planda.Transparan detaylar önümüzdeki dönem bizi bırakmayacak gibi duruyor :) Bu koleksiyonda da tranparan detayları mevcut.En çok kullanılan renkler siyah,beyaz ve mavi.Bu koleksiyonda en çok beğendiğim parça üçüncü fotoğraftaki elbise.Bu yazıda sürekli elbise beğendim sanırım :) Peki siz bu koleksiyonlar hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.Bir sonraki yazımda buluşmak üzere sevgiler... 

2 yorum:

  1. thank you for visiting my blog! I'm your 125 follower)

    YanıtlaSil
  2. Hi,

    I have nominated you for the Liebster Award since I love your great style and your blog deserves it.

    Check it out here: http://swingsandcarousels.blogspot.co.uk/2015/06/the-liebster-award.html

    Hope you have fun participating.

    swingsandcarousels.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil