1 Haziran 2015 Pazartesi

Stil Önerisi #5

Elbise : Emporio Armani
Ayakkabı-Çanta : Jimmy Choo
Güneş Gözlüğü : Miu Miu
Parfüm : Burberry Body

Herkese yeniden merhaba :) KPSS'ye bir ay kaldı derken elim ayağım birbirine dolanıyor ve bloğa yeteri kadar vakit ayıramıyorum :( Tamamen kendimi vereceğim günler çabuk gelsin tek temennim o :) Onca yağmurlu günden sonra odamdan güneş süzülürken gülümseyen bir yüzle sizlere yeni stil önerimi planladım.Bugün sizler için basit ama günü kurtaran bir stil önerisi hazırladım.Yani benim gibi ordan oraya savrulan,şehrin hengâmesi içinde yolunu arayan genç ruhlar için :) Hepimizin gardrobunda olması gereken siyah bir elbiseyle aceleyle gidilecek bir toplantıyı ben nasıl geçirirdim görün istedim :) 
Bazen önceki günden çok yorgun olduğumuz ve ertesi gün de yoğun olacağını geceden bildiğimiz ama hazırlanmak için takatimizin kalmadığı günler olur.İşte bu günler için dolabımızda siyah bir elbise bize göz kırpar.Çünkü rahattır ve sıfır riskle günü kurtarır :) Dolabın Superman'i olan bir kaç parçadan biri olan siyah elbiseyi bantlı kısa topuk bir ayakkabı ve siyah küçük bir çantayla tamamladığımızda 5dk da hazırızdır.Tabi etkileyici bir koku da tüm basitliği unutturur.Ne kadar sade olmuşsun demek yerine bu koku kimden geliyor diye dönüp durur hemcinsleriniz :) Bu arada güneş gözlüğünüzü de unutmayın size başka bir hava katacak ayrıntılardan biri de o.Bir sonraki yazıyla görüşmek üzere görüş ve önerilerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :) Hepinize güzel bir gün diliyorum.Sevgiler..

5 yorum:

  1. Classy set!

    Happy June :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. Bela combinação de acessórios e tons!

    YanıtlaSil
  3. KPSS de başarılar dilerim. Bence kendini üzme bloğa ya da başka şeylere vakit ayıramıyorum diye. Nasılsa yakında tamamen odaklanabilirsin. ;) Nasıl geldiğimi bilmiyorum bloğuna, ordan oraya zıplayarak muhtemelen. :) Takibe aldım, sevgiler ve tekrar tekrar başarılar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) En kısa zamanda yeni yazılarıma odaklanacağımı umuyorum ben de :) İadei ziyarete mutlaka geleceğim :)

      Sil