21 Haziran 2015 Pazar

Stil Önerisi #6

Ceket & Pantolon : Emporio Armani
Ayakkabı & Çanta : Christian Louboutin

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için yeni bir stil önerisi hazırladım.Hepimizin mutlaka başına gelmiştir.Bazı pazarlar küçük davetlerimiz olur ancak o kadar hazırlıksız oluruz ki bize kalsa bi kot bi tshirt yeter ancak davet bir de salaş gidilecek bir yerde değilse dolabımızı açmamızın vakti gelmiştir.(Sanırım düğünler haricinde bütün davetlerde bende durum bu :) ) İşte bu son dakikada alışverişe zamanımızın olmadığı ya da alışverişin gereksiz olduğu davetlere klasik ama günü süperman gibi kurtaracak parçalar bize yetecektir.Ben mavinin her tonuna bayılırım.O yüzden bugün kombinimde mavi ön planda.Klasik parçalarda illaki siyah beyaz kullanmalıyım diye düşünmeyin.Güzel bir mavi de her zaman iş görür.Göğüs dekolteli mavi ceket ve cigarette beyaz pantolon birbirini tamamlarken ayakkabı olarak stiletto her daim idealdir.Sizi daha ince ve zarif gösterir.Ben bu kombinde çantayı abartılı seçtiğim için takı tercih etmedim.Ancak yaptığınız saça göre de takı seçimi değişecektir.Ben ense topuzunda minik pırlanta küpeleri yeterli buluyorum.Bu kombinde bohem dalgalar da şahane bir etki yaratacaktır.O zaman da çantanızı takmadığınız tarafa parmaklarınızı bir kaç yüzükle süsleyebilirsiniz.Umarım yeni stil önerim sizin de bir gününüzü kurtarır.Yeni bir yayınla görüşmek üzere sevgiler :)

7 yorum:

  1. Ayakkabının rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel kombin benimkine de bak bakalim eksik bir sey var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sayfana bir yorum bıraktım :)

      Sil
  3. Çanta çok ilginçmiş :) Ama ayakkabının rengine bittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çanta alışılmışın dışında :) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  4. şifremi versem yapabilir misin ben delirmek üzereyim bir türlü olmadı çok sevinirim yaparsan mail adresine şifremi atarım olmaz mı?

    YanıtlaSil