27 Haziran 2015 Cumartesi

Stil Rehberi : Güneş Gözlüğü

Herkese yeniden merhaba :) Bugün hava biraz kapalı da olsa benim yaz kış çantamdan çıkmayan bir aksesuar olan güneş gözlüklerinden bahsedeceğim.Güneş gözlerimi alerjik yönden etkilediği için kendimi bildim bileli güneş gözlüğü kullanıcısıyım.Sağlık önemli olduğu gibi doğru güneş gözlüğünü seçmek de önemlidir.Ben biraz ne taksa gidenlerdenim :) Yüzüm yuvarlak olduğu için bir çok model yüzümde sırıtmıyor.Sizlere bu senenin aslında geçmiş yılların en çok kullanılan parçalarını yazacağım.Hatta bu parçalar uzun bir süre daha kullanılacaklar çünkü onlar ikonik parçalar.Bu yazımla siz de aralarından kendinize göre olan güneş gözlüğünü seçebilirsiniz.



Rihanna



İlk seçtiğim ve benim de wish listimde olan güneş gözlüğü son bir yılda inanılmaz bir kitlenin sahip olduğu Christian Dior So Real modeli.İkonik modeller arasında yerini alan So Real yuvarlak hatlara sahip ve bir çok rengi mevcut her zevke göre satışa sunulmuş bir ürün.Dior Secret Garden kampanyasında Rihanna da çekimlerde kullanmıştı.Hem klasik kıyafetlerde hem de spor şıklığında kombin edilebilir diye düşünüyorum.Fiyatları 1500-2500 arasında renkten renge değişiyor.Ben en uygun Lidyana online alışveriş sitesinde görmüştüm.İlginizi çektiyse oradan bakabilirsiniz.



Prada


Sıradaki güzellik de Prada bu modeli markanın ikonik modeli kabul edebiliriz hemen hemen her yıl küçük bir değişiklikle karşımıza çıkıyor.Cool bir tavır için ideal diyebilirim.Beyaz tshirt siyah bir pantolon ve Prada üçlüsü tüm zamanların en rahat kombini olmuştur.Hiç düşünmeden giyinip evden çıkabilirsiniz.Bir güneş gözlüğü alabildiğine salaş bir kombini günün en şık kombini yapabilir emin olabilirsiniz :) 



Kim Kardashian - Celine


Şimdi de karşımızda Celine markasının ikonik ürünü var.Oldukça yüzü kaplayan ve dikdörtgen bir şekle sahip olan modeli Kardashian ailesinin bütün fertleri delicesine kullandı.Ben çok kaba olduğunu düşünsem de insanlar bu modeli burun ucuna getirip kullanmayı seviyorlar.Ben gözlüklerin yüzün tamamını kapatmasından hoşlanmıyorum.Tabi o sıra kamufle olmak istemiyorsam :) En çok tercih edilen modeller listesinde Celine olduğu için onu da almak istedim.Bence bundan çok daha güzel modelleri var o ayrı tabi :)



Miranda Kerr - Miu Miu 


Gelelim Miu Miu markasının en bittiğim modeline.Miranda Kerr başta olmak üzere bir çok ünlüde görebileceğiniz Miu Miu gözlüklerinin arasında en sık rastlayacağınız model budur.Bu modelin de bir çok rengi mevcut ancak bana göre en çok kendini gösteren rengi leopar olanı.En çok satan rengi de bu ve siyahı zaten.Ama her kıyafetle olmaz ki bu leopar seslerini duyar gibiyim :) Asla öyle düşünmeyin gözlük leopar diye leopar giyinmek zorunda değilsiniz.Leopar da beyaz tshirtle veya daha canlı renklerle kombinlenebilir.Hadi bakalım zaman kuralları yıkma zamanı kızlarr :) Bu arada tek bir gözlüğünüz olacaksa elbette her zaman bunu kullanmak istemeyebilirsiniz.Ona bir şey diyemem bak.



Ray Ban ( Clubmaster - Wayfarer - Round Metal )


Son olarak da Ray Ban markasının ikonik gözlüklerine değinelim istedim.Benim gözlüğüm Clubmaster Selena Gomez'deki gibi altında ve burun kısmında altın detayı var.Genellikle altın rengi aksesuarlar tercih ettiğim için kendi stilime bunu uygun buldum.Nedendir bilinmez yüz tane Wayfarer denedim ama rahat edemedim.Ancak siz bunu denemeden bilemezsiniz.Burun yapınıza göre değişir.Round Metal modelini de çok beğeniyorum aklımda alacağım sıralamasında o ilk sırada hatta :) Ray Ban ların en güzel yanıysa unisex olmaları erkekler de bu modelleri rahatlıkla kullanabiliyorlar.Tüm bu modeller arasında en uygun fiyata sahip olanlar da bu modeller üstelik.Ben geçen Ocak ayında Clubmaster'ı Ankara'da 250 tl ye almıştım.Sezonu olmadığı için baya ucuza gelmişti.Siz de bu dönemlerde alırsanız daha karlı olur.Ankara'da yaşayanlarınız varsa eğer Meşrutiyet caddesinin başındaki Umut Optik'den uygun fiyata Ray Ban bulabilirsiniz benden söylemesi :)



9 yorum:

  1. Merhaba bloguna ve yorumlarına bayildim doğrusu severek takip edicem :) bloguma da beklerim http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/?m=0 tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. Cool sunnies!

    beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuza yeni denk geldim çok güzelmiş:-)takip listeme ekledim seni. Naçizane bloğumu takip edersen çok sevinirim canım:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunun içeriğini çok sevdim bana da bekliyorum :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. postunu çok beğendim takibindeyim yeni yazıları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, paylaşım için çok teşekkürler blogunuzu takibe aldım :)
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. takibe aldım canım güzel yazının devamını bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  8. Love all the sunglasses! Great blog! Follow back on GFC? Let me know!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Büşra Hanım :)
    Buypasa.com çok yakında açılıyor. Güneş gözlükleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil