18 Temmuz 2015 Cumartesi

Alışveriş : Real Techniques Makyaj Fırçaları

Herkese yeniden merhaba!Bugün sizler için bir süre önce Ebay'den satın aldığım ancak bir türlü yazmaya fırsat bulamadığım Real Techniques makyaj fırçalarını kaleme alıyorum.Ülkemizde satışa sunulmayan bu seti korka korka Ebay'den satın aldım.Gümrüğe takılarak gelmeme ihtimaline karşı kendimi hazırladım.Çünkü bu konuda bir çok yazı okumuştum.Bir yandan da almak istiyordum.Çünkü bu fırçalar ülkemizde tekli satıldığında daha pahalıya geliyordu.Kendimle verdiğim büyük savaş sonunda siparişimi verdim.Siparişin detayları ve bu setteki fırçaların özelliklerini yazının devamında bulabilirsiniz :) 










Öncelikle gördüğünüz gibi set 6 tane fırçadan oluşuyor.Setin içinde bulunan fırçalar,multi-task brush,buffing brush,essential crease brush,setting brush,pointed foundation brush ve fine liner brush.Şöyle bir fırçalara baktığınızda Core,Travel ve Starter setlerinden fırçaların birleşimi olduğunu görebilirsiniz.Bu setin fiyatı benim aldığım dönemde 19.89 dolardı.Türkiye'de iki fırçayı bu fiyata alamıyoruz ne yazık ki.Diğer setleri almak istiyorsanız eğer onlar da Ebay'de uygun fiyatlılar haberiniz olsun.Ben gelip gelmeyeceğinden emin olamadığım için hepsini almadım.Yakın zamanda diğerlerini de sipariş edeceğim.Şimdi isterseniz setin içindeki fırçalar ne iş görüyor biraz da onlara değinelim.








Multi-task brush,setin içindeki en sevdiğim fırça bu fırça diyebilirim.Çok amaçlı olan multi-task brush her türlü toz yapıdaki ürünü kolay bir şekilde kullanmanıza yarıyor.Mesela ben büyük pudra fırçalarını sevip de kullanamıyorum.Benim yüz hatlarım için fazla büyükler.Yüzümün yağlı bölgelerine transparan pudrayı bu fırçayla uyguluyorum.Real Techniques'in her fırçası gibi bu da yumuşacık bir yapıya sahip.Bronzer ve allık uygulamasında da muhteşem.Toz ürünler için elimin gittiği tek fırça diyebilirim.









Pointed foundation brush,küçücük bir fondöten fırçası ama hiç fondöten için kullandın mı diye sorarsanız.Cevabım hayır hiç kullanmadım olur.Zaten fondötenleri düz fondöten fırçaları yerine stippling brush veya buffing brush ile uygulamayı daha rahat buluyorum.Peki pointed foundation brush nerede kullanmak için ideal ? Bu sorunun cevabı kesinlikle concealer olur.Tampon hareketlerle concealerınızı pürüzsüz bir şekilde yaymanızı sağlıyor.Parmaklarınızla ne kadar pürüzsüz bir sonuç alıyorsanız bu fırçayla da öyle sonuç alacaksınız diyebilirim.










Fine liner brush,minik yapısıyla kolaylıkla eye liner sürmenizi sağlıyor.Ben genellikle eye liner uygulamasını angle brushla yapsam da fine liner brush da iyi bir eye liner ustasıdır.Zaten bu fırça Real Techniques Starter Set'de de mevcut.Bu fırça hakkında söylenebilecek pek bir şey yok gelin biz bir diğer fırçaya geçelim.









Buffing brush,tam bir likit fondöten dostu diyebilirim.İnce yapılı fondötenler ve bb kremlerde inanılmaz doğal bir sonuç veriyor.Günlük olarak en çok kullandığım fırça buffing brush.Günlük makyajımda genellikle bb kremleri tercih ediyorum ve uygularken yine buffing brushı kullanıyorum.Elimle ürünü yüzüme yaydığımda nereye ne kadar sürdüğümü ayarlayamıyorum.Bu yüzden likit ürünleri buffing brushla kullanmak hem yüzümdeki rengi eşitlerken az ürün kullanmamı hem de pürüzsüz bir sonuç elde etmemi sağlıyor.








Setting brush,concealer uygulamasından sonra üzerine toz pudrayı sabitlemek için ideal ve adeta bir bebek gibi göz altlarınızı  yumuşacık geçiyor.Öyle aşırı bir pudra birikintisi bırakmıyor.Anlayacağınız setting brush is my girl :) Bir diğer kullanım alanı ise highlighter uygulamasıdır.Küçük olması ve rahat kullanımıyla doğru bölgeleri hiç zorluk çekmeden aydınlatabilirsiniz.










Son olarak da essential crease brush'dan bahsedeceğim.Essential crease brush,gözün katlanma bölgesinde harikalar yaratan bir karıştırma fırçası.Büyük olmadığı için gözünün katlanma bölgesi çok da derin olmayanlar için daha ideal diye düşünüyorum.Aceleniz varsa bu fırçayla kısa bir zamanda gölgeli bir göz makyajı elde edebilirsiniz.Ayrıca krem farlardaki performansı da takdire şayan kısacası ben bu bu fırçaların hepsine aşık oldum :) Daha fazla fırça için Ebay'i ziyaret edebilirsiniz.Ayrıca sizden bu fırçaları kullanıyorsanız deneyimlerinizi bana yorum olarak bırakabilirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :) 

6 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum bu marka makyaj fırçalarını gerçekten kaliteli ürünler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. 2-3 haftaya kadar gelmesini bekliyorum bende merakla ve heyecanla =))

    YanıtlaSil
  3. I love this set so much! I own all of these brushes and they are fantastic!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  4. sanırım ebayden alıp riske girmeye değer :)

    YanıtlaSil