13 Temmuz 2015 Pazartesi

İlham Perisi : Blake Lively


Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere Gossip Girl dizisinden aşina olduğumuz bu sıra The Age of Adaline filmiyle gündemde olan ünlü aktrist Blake Lively'nin kırmızı halı ve diğer davetlerdeki stilini bloğuma taşıyorum.Uzun zamandır yazmak istediğim ama bir türlü sınavlardan ve mezuniyet durumlarından fırsat bulamadığım bu yazıya sonunda imza attığım için çok heyecanlıyım.Artık hemen hemen her gün yeni bir yazıyla karşınızda olmaya çalışacağım.Umarım sizler de seçtiğim kıyafetleri beğenirsiniz :)





Los Angeles doğumlu Amerikalı aktris Blake Lively kendisi gibi oyunculuk yapan bir anne babanın beş çocuğunun en küçüğü.Küçük yaşlarda annesi ve babasından oyunculuk dersleri aldığını söyleyen yıldız ailesinin onun için bir okul eğitimi olduğunu her fırsatta dile getiriyor.Bizler onu Gossip Girl dizisinin efsanevi karakteri Serena olarak tanıdık.Tüm dünyaya bu karakterle adını duyuran ünlü oyuncu kısa zamanda tarzıyla da ön plana çıkmayı başardı.Hoşa giden tarzının yanında güler yüzü ve oturaklı halleri her zaman dikkatimizi çekti.Onun ilham alınacak daha bir çok yönü olduğunu düşünüyorum.Siz de hazırsanız Blake Lively stiline bir göz atalım.Bakalım Blake Lively stili için neler söyleyebiliriz :)






Blake Lively kırmızı halı görünümlerinde göğüs dekoltesine ağırlık veren ünlülerden ve ben onun kırmızı halı söz konusuysa kendini hiç tehlikeye attığını görmedim.Ünlü oyuncu çoğunlukla kendine yakışan elbiseleri tercih ediyor.Kırmızı halı makyajında genellikle gözlerini ön plana çıkaran ünlü güzel dudaklarını kırmızı tonlarda veya nude tonlarda rujlarla renklendirmeyi seviyor.Anlayacağınız tam bir sarışın :) Saçlarında büyük belirgin dalgalar veya at kuyruğu kullanmayı seven ünlü güzeli kırmızı halıda topuz kullanırken az görürsünüz.Şahsen ben en son geçen sene Met Gala'da görmüştüm.Açıkcası o halini de çok sevmiyorum.Sanırım bizi dalgalı saçlarına ve at kuyruklarına çok alıştırdı :)


  


Bu arada Blake Lively 2012 yılında kendisi gibi oyuncu olan Ryan Reynolds ile dünya evine girdi.Geçtiğimiz aylarda James adını verdikleri kızları dünyaya geldi.Evlendiklerinden beri gündemde olan çift en romantik hollywood çiftleri arasında sayılıyor.Ben de birbirlerine çok yakıştıklarını düşünüyorum.Hollywood da aşk çok evlilik azdır kızlar Blake şanslı bir aktrist hem iş hayatı hem de evlilik hayatı yolunda gidiyor gibi görünüyor şimdilik.Siz şimdi biz bu Ryan Reynolds adını daha önce başka bir ünlü güzelle duyduk sanki de diyeceksiniz.Ryan Reynolds 2008 yılında Scarlett Johansson ile evlenmişti.2011 yılında çift ayrıldı.Magazin dergileri Scarlett Johansson'ın severek ayrıldığı haberlerini sürekli yayınladılar.O günlerde Scarlett Johansson'dan resmi bir basın açıklaması olmamasına rağmen ona yakın kaynaklar ayrılığın sebebinin Blake Lively olduğu bilgisini veriyordu.Dedikodusuz olmaz bu da işin dedikodu kısmıydı :)





Geçtiğimiz yıl Blake Lively kızları James'e hamile olduğu dönemde giydiği elbiselerle de çok konuşuldu.Hamileyken de giydiği her şeyi kendine yakıştırmayı bilen ünlü güzel hamile bayanlara iyi bir örnekti.Tabi bir de hamilelik sonrasında kısa sürede verdiği kilolarıyla da uzun süre konuşuldu.Ben hamileliğin ona yaradığını düşünenlerdenim açıkcası o dönem gerçekten yüzüne nur doğmuş gibiydi.Bu da anneliğin verdiği bir artı olsa gerek :)




Kokteyller ve açılışlar düşünülürse Blake Lively elegant bir tavra bürünüyor demek kesinlikle doğru bir tabir olacaktır.Günlük hayatında sade olan ünlü yıldız kokteyllerde kendine gizemli bir hava katmayı ihmal etmiyor.Seçtiğim elbiseler arasında ortadaki elbise benim favorim oldu.Hem göğüs dekoltesi yerinde hem de etek boyu çok iyi oturmuş.Etek demişken doğrusu etek tercihlerinde de Blake Lively'i başarılı buluyorum.Bacak boyunu kullanmayı gerçekten iyi biliyor.Uzun boyuna (1.78) rağmen 15cm topuklu ayakkabıdan aşağıda giymiyor.bu da gözümden kaçmaz yani :) Gerçi günlük olarak düz taban giyiyor şimdi günahını da almayalım :) 




Gelelim Blake Lively'nin gündüz davetlerindeki tavrına haline.Sabah şovları,iş toplantıları falan dediğimizde Blake Lively'i cıvıl cıvıl görmek kaçınılmaz.Eminim farketmişsinizdir günlük giyinmiyorsa genellikle elbise giyiyor.Bana kalırsa da en doğrusunu yapıyor.Çünkü elbiseler Blake Lively'nin üzerinde (Allah boy vermiş anam) muazzam duruyorlar.Aksesuara gelince de Blake Lively'nin en çok kullandığı takı bilezik bileğini nadir boş görürsünüz diyebilirim.Bir de her kadın gibi küpesin eksik etmiyor diyor ve yazımın sonuna geliyorum.
Yorumlarınızı benden eksik etmeyin ve bir sonraki İlham Perisi başlığı için aklınızda hangi ünlü güzel varsa not düşmeyi de unutmayın :) Yeni bir yazıda buluşana kadar sevgiler ...

11 yorum:

  1. she is so beautiful..love everything she dresses...here i like the third dress...beautiful xoxo


    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu yeni keşfettim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle hamile mi olur yahu hiç eli kolu yüzü şişmemiş ama bunun, haksızlık resmen, darısı başımıza^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamileyken ne yapıyorlarsa artık şişlikten eser yok :) Kesinlike darısı başımıza :)

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim . Bloguma beklerim :)

    http://gzdcngz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) Yeni yazılarım için de mutlaka tekrar beklerim :) Bloğunuza hemen uğrayacağım ;)

      Sil
  6. Bu kadın gerçekten harika ya inanılmaz :) hamileykende değilkende çok güzel :) yazıda çok iyi yazılmış tebrikler :))

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. seçimlerin harika canım Gossip girl dizisinide çok severdim ordaki şıklık ve saçlardaki o dağnık kullanımları çok beğenirdim, bu kadının stilini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil