19 Temmuz 2015 Pazar

Le Petit Marseiliais Duş Jeli


Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için yeni bir keşfimi kaleme alıyorum.Uzun zamandır değiştirmediğim bazı alışkanlıklarımı bu sıra değiştirmek gibi bir merakım var.Mesela hep aynı aldığım maskarayı veya hep aynı kullandığım duş jeli markasını değiştirmek gibi.Sanırım ilk sırada duş jeli geldi.Yaklaşık dört beş yıldır Duru markasının her türlü duş jelini kullandım.Meyvelilerden lotus çiçeğine,orkidesinden yakutlusuna kadar bir tek kullanılmadık ürün bırakmadım.Ben de son Duru ürünüm bitince hadi yeni bir duş jeli alayım dedim.Watsonslarda bayram nedeniyle indirim olunca da denemek adına le petit marseiliais markasının küçük boyunu satın aldım.Peki yeni keşfimden memnun kaldım mı? Sorunun cevabını yazının devamında bulacaksınız :)









Öncelikle duş jeli alırken kokusu yapısından önce gelir.Le petit marseiliais duş jellerinin hepsini ilk başta kokladım.Açıkcası beni beyaz şeftali ve nektarin kokusundan başka cezbeden bir koku bulamadım.Lavanta kokusuna bayılmama rağmen duş jelinde kokusunu baya ağır ve boğucu buldum.Benim için güne başlarken duş almak tazelenmek ve enerji dolmak olduğu için en fresh koku birinciliği alır.Bu yüzden daha dalından yeni koparılmış gibi taze kokan beyaz şeftali ve nektarin ilk tercihim oldu.İlk deneyimlerime değinecek olursam eğer vücutta kesinlikle rahatsızlık uyandıran yağlı bir etki bırakmadan nemlendiriyor.Nitekim benim cildim kuru ve her duş jelini kabul etmez.Gayet fresh,rahatlatıcı ve sizi rahatsız etmeyen bir kokusu var.Özellikle meyve kokusu çok bayar mı diye kendi kendimi yerken kokunun tenimde asılı kalmaması çok hoşuma gitti doğrusu.Gönül rahatlığıyla sizlere de tavsiye ediyorum.Ben de bu markanın diğer ürünlerini denemek için sabırsızlanıyorum.Bu arada sizin kullandığınız ürünleri ve deneyimlerinizi merak ediyorum.Yorumlarınızla bana tavsiyelerde bulunabilir,merak ettiğiniz ve benim atladığım bir şey varsa sorabilirsiniz.Bir sonraki yazıya kadar sevgiler :) 

2 yorum:

  1. ben de aldım ama henüz kullanmadım :D

    YanıtlaSil
  2. Love it!
    It is a nice brand!
    Kisses!
    Following you!

    www.eldiariodeshyris.blogspot.com

    YanıtlaSil