15 Temmuz 2015 Çarşamba

Stil Önerisi #7

Pantolon : Giambattista Valli
Üst : Topshop
Çanta & Ayakkabı : Saint Laurent
Güneş Gözlüğü : RayBan Round Metal



Herkese yeniden merhaba! Bugün sizleri içinizi açacak tropikal adalardan esen bir rüzgarla gelmiş yeni bir stil önerisiyle buluşturuyorum.Yüksek bel pantolon modası hala kapımızdayken onu kullanmadan göndermem.Gerçi ben hep yüksek bel giydiğim için de buna bahane arıyor olabilirim :) Pantolon bu kadar hareketli ve ana parçaysa her zaman temel kuralımız geri kalan her zerrecikte sade olmaktır.Bu da bizi daha anlamlı bir çizgide tutacaktır.Ben çanta ve üst seçiminde beyaz tercih ettim.Siz seçtiğiniz pantolonun desenindeki başka renkleri pantolonun desenini öldürmeyecek şekilde de seçebilirsiniz.Beyaz her zaman en garanti yoldur o ayrı bir mesele tabi :) Gözlüksüz olmaz olmaz olmaz hiç olmaz.Hafif bohem bir hava için yuvarlak çerçeveli gözlükler gibisi yok.Bunun için de Ray Ban Round Metal serisi ideal diye düşünüyorum.Bu kombinasyonda hafif dalgalı saçlarınızı at kuyruğu yapmanızı öneririm.Kısa saçlarınız varsa hafif dalgalandırıp açık bırakmanız da yetecektir.Stil önerim hakkındaki görüşlerinizi yorum olarak bırakabilir.Bir sonraki stil önerisi için dilediğiniz herhangi bir tarz için de düşünceleriniz benim için önemli :) Yeni bir yazıda buluşmak üzere sevgiler ... 

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Her kombine takı koymuyoum sanırım :) Bir sonraki stil önerisinde bu konunun üzerine düşeceğim yorum için teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Love the top & pants!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil