28 Ağustos 2015 Cuma

Stil Önerisi #9 ( #Fiftyshadesofblue )

Elbise : DOLCE GABBANA
Ayakkabı : AQUAZZURA
Çanta : MİCHAEL MİCHAEL KORS
Küpe : DB Carnaval
Bilezik : Cartier LOVE




Herkese yeniden merhaba ! Bugün sizleri mavi tonlarını birarada kullandığım yeni bir stil önerisiyle buluşturuyorum.İster gündüz ister gece kullanabileceğiniz bu kombini küçük değişikliklerle de kendinize uyarlayabilirsiniz.Yaz gelince beyaz ve mavi vazgeçilmezdir.Mavininse her tonu ayrı ayrı hayranlık uyandırır.Ben mavinin bir çok tonunu harmanlamayı sevenlerdenim.Bu sezon moda haftalarında can bulduğunda Dolce&Gabbana imzalı bu elbiseyi görür görmez stil önerisi köşemde kullanmalıyım demiştim.Durum böyle olunca bu haftayı aklıma düşen bu stil önerisiyle kapatmak istedim :) Detaylara gelecek olursak bu kadar hareketli bir tek parça elbisede tek renk aksesuar ve takılar önceliğimiz olmalıdır.Bu taktikle elbiseyi ön plana çıkarabiliriz.Ben bugün mavi tonlarda aksesuarlar kullanmış olsam da siz çanta ve ayakkabıda elbisenin zemini olan beyazı da tercih edebilirsiniz.Bu elbise topuklu bir ayakkabıyla hoş durduğu gibi sade babetlerle de bir bütün oluşturacaktır.Yüksek yuvarlak yakaya sahip olan elbise için saçlarınızı kısaysa açık ve dalgalı ,uzunsa da at kuyruğu veya dağınık topuz olarak kullanabilirsiniz.Bu stil önerisi için yorumlarınızı ve bir sonraki stil önerisine dair düşüncelerinizi de benimle paylaşabilirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere sevgiler :)

1 yorum:

  1. Blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil