20 Eylül 2015 Pazar

Stil Önerisi #8

Elbise : PETER PILOTTO
Ayakkabı : MALONE SOULIERS
Çanta : VALENTINO Garavani
Küpe : IRENE NEUWIRTH


Herkese yeniden merhaba! Uzun bir aradan sonra bilgisayarıma kavuştum.Kavuşur kavuşmaz da bloğumun başına oturdum :) Bugün yeni bir stil önerisiyle karşınızdayım.Bana göre yaz akşamları renk,neşe ve bir tutam da beyaz ister.Yaz akşamlarında elbiseleri gecenin kurtarıcısı bulmamak elde değil doğrusu.Tek parça elbiseler her daim kolay gelebilir ancak onu tamamlayacağımız aksesuarlar elbisenin basit veya olağanüstü görünmesini sağlayacaktır.Ben bu tür kombinlerde genellikle bağcıklı sandaletleri tercih ediyorum.Böylece daha feminen bir görünüm oluşuyor.Bu kombini stilettolarınızla öldürmeyin derim.Çanta olarak da clutch almak zekice olacaktır.Bu tür renkli elbiselerde aksesuarları minimum düzeyde tutarak elbiseyi ön plana çıkarmak asıl amacımız olmalıdır.Makyaja gelecek olursak bu kadar renk varken makyajınız nude tonlarla sınırlı kalırsa o gecenin yıldızı sizsiniz.Unutmayın doğallık her zaman sizi bir adım öne taşır.Saçlarınızı ise böyle bir elbisede dağınık bir at kuyruğu olmalıdır.Stil önerisi hakkındaki görüşlerinizi heyecanla bekliyorum.Bir sonraki stil önerisi için önerilerinizi de yorum olarak bırakabilirsiniz.Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın!

3 yorum: