2 Eylül 2015 Çarşamba

Garnier Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için uzun zamandır denemeye yeni fırsat bulduğum sizin de benden çok istediğiniz bir ürün incelemesini kaleme alıyorum.Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nun uzun zamandır nasıl övüldüğünü biliyordum fakat bir türlü kendi makyaj temizleme suyumu bırakmak istememiştim.Bunun bir sebebi de Garnier makyaj temizleme mendillerinden dilimin yanmış olmasıydı.Geçenlerde kendi makyaj temizleme suyum azalınca Watsons'da Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu aldım.Peki bu ürün hakkında neler düşündüm? Bu sorunun cevabını yazımın devamında bulabilirsiniz.








Öncelikle bırakamadığım makyaj temizle suyunun ne olduğunu söyleyerek yazıma devam etmek istiyorum.Bioderma makyaj temizleme suyu yıllardır vazgeçilmezim.Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temzileme Suyu'nun da onun muadili sayılabileceğini söyleyebilirim.Bir pamuk yardımıyla kolaylıkla yüzünüzün her bölgesini temizliyor.Yapış yapış bir his bırakmıyor.En zor rimellerde bile pamukla bir kaç saniye kirpiklerimde beklettiğimde istediğim sonucu aldım.Garnier makyaj temizleme mendillerini kullandığımda yüzüm çok yanmıştı.Üstelik çok korkmuştum.Bu üründe herhangi bir yanma yaşamadım.Gayet memnun kaldım.Kokusu da rahatsız etmiyor.O halde bu durumda Bioderma makyaj temizleme suyumun yanına bir kardeş buldum diyebilirim :) Ben Watsons'dan almıştım.Bildiğim kadarıyla hemen her yerde bulabilirsiniz.Fiyat olarak normal fiyatı on sekiz civarında indirimlerde on dört oluyor.Bendeki boyu 400ml ambalajında 200 kullanım yeteceğini söylüyor.Siz de benim gibi kendinizi çok makyaja bulamıyorsanız daha uzun gideceğini düşünüyorum. 






2 yorum:

  1. bunu ben de severek kullandım 3-5 şişe ama gülsuyuna geçmeyi düşünüyorum elimdeki bitince =)

    YanıtlaSil
  2. I kinda really wanna try this!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil