14 Eylül 2015 Pazartesi

New York Fashion Week / New York Moda Haftası


Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için uzun zamandır heyecanla beklediğimiz New York Fashion Week 'den ilk izlenimlerimi kaleme alıyorum.Haftaya yeni başladık ama şimdiden dikkat çeken bir sürü marka var.Ben de bu haftayı parçalar halinde sunmak istiyorum ki 2016 ilkbahar/yaz sezonu hakkında olabildiğince çok fikriniz olsun.Şimdiden gelecek sezon hakkında fikir sahibi olmak istiyorsanız ihtiyacınız olan her şeyi yazımın devamında bulabilirsiniz.



Victoria Beckham




Yazıma stiline hayran olduğum Victoria Beckham tasarımlarıyla başlıyorum.Victoria Backham markasını sade ve şık olarak rahatlıkla tanımlayabiliriz.Bu güne kadar kalem etek deyince aklımıza ilk düşen ünlülerden olan Victoria Beckham gelecek sezon için en rahat etekleri seçmiş.Cıvıl cıvıl renklerin yerini aldığı koleksiyonda siyah ve beyaz ağırlıklı olarak kullanılmış.Doğallığa vurgu yapılması bu koleksiyonu benim için daha da çekici hale getirdi.Anlayacağınız gibi gelecek sezon da doğallık yine ön planda yerini alıyor.






Givenchy




Sıradaki defile ise Givenchy, bu marka bana her dönem karanlığın ve asaletin simgesi olarak gelmiştir.Önümüzdeki sezon her zamanki gibi Givenchy özünü oluşturduğunu düşündüğüm siyahtan vazgeçmiyor.Koleksiyondaysa siyahı beyaz ve nude tonlarla tamamladıklarını görüyoruz.Transparan ayrıntılar ve dantel detayları beni benden aldı.Biliyorsunuz dantel denildiği anda kalbimi çalıyorlar.Defilenin bir başka ilgi çeken kısmıysa bazı modellerde maske kullanılmasıydı.Olabildiğince esrarengiz bir havası olan Givenchy yine kendinden bekleneni verdi ellerimize diyebilirim.





Altuzarra



Bir sonraki durağımız Altuzarra markası , sıradan ve çekici olmak dediğimizde aklıma onlar geliyor.Aslında hiçbir parça kendi başına bakıldığında muhteşem olmayabilir.Ancak ilginç bir şekilde sizi kendine çekiyordur.Altuzarra gelecek sezon için derin göğüs ve bacak dekoltesine vurgu yapmış.Hemen hemen bir çok parçada keskin bir dekolte bulmak mümkün bunu ayarı da size kalmış elbette :) Ben derin dekolteleri seviyorum.Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Yorum olarak aşağıya bırakabilirsiniz :) Koleksiyonda diğer markaların aksine kırmızı tonları ön plandaydı.Bu da beni baştan çıkaran başka bir ayrıntı diyebiliriz.




Jason Wu




Jason Wu markasıyla tanışmam Rihanna'nın bir Jason Wu tasarımıyla bir galaya katılmasıyla olmuştu.Dikkatimi hemen çekmişti ve o günden sonra tasarımlarını takip etmeye başladım.New York Fashion Week takvimini gördüğümde de onu heyecanla bekledim.2016 ilkbahar/yaz sezonunda Jason Wu, yüksek bel akımının devam edeceğine işaret ediyor.Transparan detayların bu koleksiyonda da yerini aldığını söyleyebiliriz.En çok kullanılan renkler arasında siyah,beyaz ve gri yerini alıyor.Kesik üstler yine bizimle açıkçası gitmelerini de hiç istemiyorum :)




Alexander Wang




Son olarak Alexander Wang tasarımlarına göz atacak olursak , koleksiyonda serseri bir hava olduğunu söyleyebilirim.Ben şimdiden bıkmış olsam da Alexander püsküllerin bir süre daha hayatımızda olacağını söylüyor :) Koleksiyonun ana rengi siyah,ondan sonra en çok kullanılan renk ise gri olarak karşımıza çıkıyor.Bu arada en çok dikkatimi çeken parçalardan bir kaçı da gecelik formundaki elbiseler oldu.Biliyorsunuz geçen sezon Rihanna gecelikle dışarı çıktı haberleri her köşede yer alıyordu :) Bu da benim gözümden kaçmadı. 

New York Fashion Week'in devamı için beklemede kalın daha görülecek bir sürü defile var.Dikkatimi çeken parçaları sizinle paylaşmaya devam edeceğim sevgiler...

2 yorum:

  1. Bende en çok Victoria Beckham' ın tarzını beğeniyorum :) Paylaşım harika olmuş :))

    YanıtlaSil