17 Eylül 2015 Perşembe

New York Fashion Week / New York Moda Haftası 2

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için  New York Fashion Week  yazımın devamı olan New York Fashion Week 2 adlı yazımı paylaşıyorum.Moda haftası devam ederken ilgi gören bir çok defile var.Ben de sizlerin 2016 ilkbahar/yaz sezonunu olabildiğince görmenizi istiyorum.Bir önceki yazıyı görmek için yazı başlığına tıklayabilirsiniz.






Tory Burch





İlk olarak Tory Burch defilesinden bahsetmek istiyorum.Her daim elegant bir havası olan Tory Burch önümüzdeki yaz sezonunda cıvıl cıvıl bir havaya bürünecek dersek yanlış olmaz.Mavilerin,beyazların ve kırmızıların ağırlıkla kullanıldığı koleksiyonun kumaşlarında floral desenler ve çizgiler büyük yer tutuyor.Günlük giyime vurgu yapıldığını söyleyebiliriz.Plaj parçaları da koleksiyonun büyük bir bölümünü kapsıyor.





Oscar de la Renta




New York Fashion Week 'i heyecanla beklerken en merak ettiğim defilelerden biri de Oscar de la Renta olmuştu.Ancak defile olurken Oscar de la Renta olduğunu bilmesem gerçekten bu tasarımların Dolce & Gabbana olduğunu düşünürdüm.Bu ayrıntıyı bir kenara bırakırsak ben gelecek sezon için çok mükemmel bir koleksiyon olduğunu düşünüyorum.Siyah,kırmızı ve beyaz Oscar de la Renta koleksiyonun öne çıkan renkleri olarak karşımıza çıkarken koleksiyonda transparan detaylar da vardı.Siyahın asaletine inananlardan olduğum için baştan aşağı siyahın kullanıldığı elbiseler kalbimi çaldı.





Jeremy Scott





Sıradaki defile, sıra dışı gözlemleriyle ve tasarımlarıyla gözde tasarımcılar arasında yerini alan Jeremy Scott.Ünlü tasarımcı gelecek yaz sezonu için neon kumaşlar ve farklı olmaya vurgu yaptı.Bu ne be ben bunu asla giymem giyen var mı bunları gibi cümleler kurduğunuzu buradan duyar gibiyim :) Zaten Jeremy Scott tasarımlarını genelde uçuk ünlüler giyiyorlar.Günlük giydiklerini de düşünmeyin genelde özel partilerde tecih ediyorlar.Bu defilenin baş mankeni ise Gigi Hadid oldu.Koleksiyonun renk skalası çok genişti.Bir de Jeremy Scott bize file çorap modasını geri çağırıyorum diyordu.




Carolina Herrera





Carolina Herrera, her dönem ben şehrin gözde kadınıyım,ayaklarım yere sağlam basıyor demenize neden olmuştur.Bu durum yine değişmedi.Carolina Herrera 2016 ilkbahar/yaz koleksiyonu kendinden emin şehirli kadınını anlatıyordu.Pembeler,beyazlar ve mavinin en güzel tonları koleksiyonun ana renkleri olmuşlar.Şu kapri pantolonlar yine gözde parçalar arasında yerlerini almış.Sevmiyorum sevmiyorum diyorum.Umarım gidip almam çünkü Carolina Herrera koleksiyonunda gözüme bir güzel göründü :)






Diane von Furstenberg



























Gelelim New York Fashion Week de en çok ses getiren defileye.Diane von Furstenberg, aslında bilinenin dışında tasarımlarla gelmedi karşımıza ancak tasarımlar rahatlığıyla dikkati çekiyordu.Kendall Jenner,Karlie Kloss,İrina Shayk ve Gigi Hadid gibi podyumun gözde modellerinin boy gösterdiği defilede ben en çok Kendall Jenner'ın taşıdığı parçayı beğendim.(ilk resim Kendall Jenner) Koleksiyonda beyaz,siyah ve nude tonlar ağırlıktaydı.Hafif bir sahil kasabası havası da eklenmişti.Ben farklı bir şey göremesem de çok beğendim.Siz ne düşünüyorsunuz?





Vera Wang






Son olarak Vera Wang defilesine değineceğim.Büstiyerlerin ve transparan detayların  kullanıldığı koleksiyonda siyah ve kırmızı ön plandaydı.Sanırım onca muhteşem gelinlik tasarımları yüzünden Vera Wang 'den hep daha fazlasını bekliyorum.Bana gelecek sezon için tasarımları fazla sıradan geldi.Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz? Yorum olarak aşağıya bırakırsanız sevinirim :) New York Fashion Week dolu dizgin devam ediyor.Moda haftasında bir defile yazısı daha yazmayı planlıyorum.Daha sonra defilelerde kullanılan saç ve makyajları içeren bir yazı yazacağım.Bir sonraki yazıya kadar sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder