19 Eylül 2015 Cumartesi

New York Fashion Week / New York Moda Haftası 3

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için New York Fashion Week 'in son defile yazısını kaleme alıyorum.Önceki yazılarda olduğu gibi heyecan verici parçaları bu yazımda da bulabileceksiniz.New York Fashion Week  ve New York Fashion Week 2 yazılarım için başlıkların üzerine tıklamanız yeterli olacaktır.



Marchesa




İlk olarak Marchesa defilesinden başlayacak olursak benim gibi tüm New York Fashion Week meraklılarını defile boyunca anı anına heyecanlandıran bir defile oldu.Bazı tasarımlar Elie Saab 'ı andıran özelliklere de sahipti.Transparan detaylar o kadar mükemmel kullanılmışlardı ki etkilenmemek elde değildi.Koleksiyonda siyah,beyaz ve pembe tonları ön plandaydı.Büyük konuşmuş olacağım belki ama moda haftası boyunca en güzel gece elbiselerinin sergilendiği defile Marchesa defilesi  diyebilirim.




Marc Jacobs 




New York Fashion Week'in en fantastik defilesi de Marc Jacobs defilesi oldu.Her bir parça birbirinden şaşırtıcıydı.Belki her parçayı tek tek görsek anormal sayılmazlardı ancak alakasız kumaşların harmanlanması defile boyunca ağzımızın açık kalmasına neden oldu.Defilede podyumun sevilen yüzleri Bella Hadid, Adriana Lima, İrina Shayk gibi güzeller boy gösterdiler.Dikkatimi çeken bir diğer noktaysa bazı modellerde göz makyajında göz altında morartma işlemi yapılmasıydı.Resmen ben dayak yedim podyuma geldim dercesine podyuma atılmış gibilerdi.En çok beğendiğim takım Bella Hadid'in taşıdığı (ilk fotoğraf) büstiyer şort takımı oldu.Peki sen bu defile sonucunda nereye vardın derseniz.Çok beğendim öldüm bittim demiyorum ama Marc Jacobs defilesi beni şaşırttı ve heyecanlandırdı diyebilirim.



 
Anna Sui




Bir diğer ilgi gören defile Anna Sui oldu.Marc Jacobs gibi alakasız kumaşların kombine edilmesi bu defilede de uygulanmıştı.Koleksiyonun renk skalası olabildiğince genişti.Podyumun en ilgi gören modeli Gigi Hadid oldu.Yüksek bel şortlar ve eteklerin koleksiyonda yeri büyüktü.Benim en çok ilgimi çeken tasarım Gigi Hadid'in taşıdığı kırmızılı tek parça elbise oldu.Açıkcası bu koleksiyona bayılmadım.Anna Sui 'den beklentim çok daha fazlasıydı sanırım.


 

DKNY




DKNY, defilede bizlere siyah ve beyazın yüz yıllık uyumu 2016 ilkbahar/yaz döneminde tekrar edecek dedirtti.Transparan detaylar DKNY'da almış başını gitmişti.Ceket formunda elbiseler,kemer şeklinde bağlanan kumaşlar gelecek sezon hakkında fikir sahibi olmamız açısından önemli detaylardı.Salaş bir tarzınız varsa ve rahatlık sizin için bir yaşam felsefesiyse minimal tasarımlarıyla DKNY sizin de favorileriniz arasına girecektir.





Michael Kors



Son olarak her dönem çantalarından saatlerine elbiselerinden ayakkabılarına hayran kaldığım Michael Kors defilesine sıra geldi.Michael Kors, defilesiyle 2016 ilkbahar/yaz sezonunun günlük giyimine vurgu yapıyordu.Günlük giyimdeki gömlekleri elbiseleri kadar plaj modasına dokunuşu da izleyenlerin dikkatini çekti.Siyah, beyaz ve pastel tonlar koleksiyonun renk paletini oluşturuyordu.Abartısız ve çekici Michael Kors kadınını gelecek sezon sık sık göreceğimizi düşünüyorum.Peki siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumlarınızı merakla bekliyorum.Bir sonraki yazıya kadar sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder