26 Eylül 2015 Cumartesi

Stil Önerisi #10

Üst & Ayakkabı : Alexander WANG
Jean : Dolce&Gabbana
Çanta : Stella Mccartney
Güneş Gözlüğü : Dior 'So Real'
Saat : Larsson & Jennings



Herkese yeniden merhaba! Öncelikle hepinizin kurban bayramını kutluyorum ve aileniz ve sevdiklerinizle mutlu hafta sonları diliyorum :) Bugün sizler için yeni bir stil önerisi hazırladım.Malum Eylül bitmek üzereyken bir kez daha yaza elveda diyoruz.Aynı zamanda da sonbahara kapılarımızı açıyoruz.Şortlarımız ve eteklerimiz yeniden yerlerini jeanlere bırakırken salaş bir hafta sonunda dışarı çıkmak istiyorsanız size böyle bir stil önerebilirim.Bugün ayaklarımız botlara çizmelere dönmeden önce son kez sandalet rahatlığına bir dokunuş yapmak istedim.Parçalarına doğru daralan yüksek bel pantolon da hafta sonu rahatlığımızın bir simgesi diyebilirim.Hafta sonu aileniz ve arkadaşlarınızla bir şeyler planlıyor ama hafta içinin koşuşturmasından yorulmuş olsanız da şık görünmek istiyorsanız bu stil önerim sizlere yardımcı olacaktır.Saça gelince at kuyruğu bu stil önerisinde sizi daha cool bir havaya bürüyecektir.Bu kadar hareketli parçaların yanında da nude tonlarda makyaj kullanmanızı öneririm.Hatta hafta sonu olduğu için yüzünüze minimum düzeyde makyaj uygulamak cildinizi rahatlatacaktır.Emin olun bir kaç rimel darbesi ve bir lip gloss dokunuşu her şeyi değiştirebilir.
Yeni stil önerisi ve daha fazlası için yorumlarınızı aşağıya bırakabilirsiniz.Bir sonraki yazıya kadar sevgiler :)



1 yorum:

  1. tatlım selam, hemen bloguna ışınlandım ben de :) sevgiler,

    YanıtlaSil