7 Ekim 2015 Çarşamba

Stil Önerisi #11

Elbise : Dolce&Gabbana
Çanta : Burberry
Ayakkabı : Michael Kors
Saat : Cartier
Optik Gözlük : Dior
Kolye : Shaun Leane



Yağmurlu bir günden herkese merhaba! Yaz bitti ofislere dönüş vakti geldi.Ekim dediğin koşuşturma ve yeni proje toplantılarıyla geçer.Hemen hemen her sabahı acelemiz vardır.Bu sıkışıklıkta bizi kurtarsa kurtarsa tek parça bir kalem elbise kurtarır :) Klasik parçaların birleşimi basittir fakat her daim iş görür.Benim gözler bozuk ve bilgisayar, dosyalar derken çok yoruluyorum.Bu yüzden optik gözlüğüm her daim çantamda bulunur.Lense ara verdiğim günler optik gözlük benim can dostumdur.Bu tür tek parça elbiseleri takıyla öldürmekten hep kaçınırım.Bu yüzden basit bir kolye ve şık bir saat gibisi yok benim için.Bu kadar koşuşturma dedin stiletto mu giydin derseniz.Rahat olmayı sevdiğim kadar feminen görünmek de benim için önemli :) Bu yoğun günlerde 7-8 cm yüksekliğinde ayakkabılar sizi çok da zorlamayacaktır.Tüm gün sizi idare edebilecek ve şıklığınızı tamamlayacak bir çanta seçmek de oldukça önemlidir.Çantanın birden fazla gözü olmalı ki tüm gün beni idare edecek her ne varsa içine sığsın :) Stil önerim hakkındaki yorumlarınızı ve bir sonraki stil önerim için fikirlerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.Bir sonraki yazıya kadar sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder