24 Mayıs 2016 Salı

The Balm - Meet Matte Trimony Far Paleti






Herkese yeniden merhaba! Öğretmen atamaları yeni bir şehre yerleşmek derken sonunda bloğuma ve siz sevgili okurlarıma geri dönebildim.Yazmayı ve sizleri meraklandıran konulara değinmeyi ne çok özlemişim :) Bugün sizlere The Balm'ın bir süre önce piyasaya sürdüğü son zamanlarda elimden bir türlü düşüremediğim Meet Matte Trimony Far Paleti'nden bahsedeceğim.

Sıcak tonların hakim olduğu Meet Matte Trimony  paleti son zamanların en favori far paletlerinden olmayı başardı.Özellikle de diğer The Balm paletlerine göre tozutma oranının çok düşük olması ve şahane pigmentasyonuyla beni benden aldı.Sıcak tonlarla bezeli olması da cabası tabi.Dokuz renk olan palette her rengin kullanılabilir olması da beni ayrıca mutlu ediyor :) Günlük kullanım ve geceye adapte edilebilecek fonksiyona sahip palet diğer Meet Matte paletiyle aynı ebatlara sahip yani tam çantaya atıp seyehatlarde kolayca taşınabilir bir far paleti.Ayrıca fonksiyonel de bir aynası var.

Fiyata gelecek olursak satış fiyatı 100 TL ama ben anneler günü indiriminde 60TL ye almıştım.Siz de pahalı bulursanız indirim dönemini beklemenizi tavsiye edebilirim.






1 yorum: