19 Şubat 2017 Pazar

DAX Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Herkese yeniden merhaba! Bugün sizler için yaklaşık iki aydır düzenli olarak kullandığım DAX'ın Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı tecrübelerimden bahsedeceğim.Öncelikle kendi saç tipimden bahsedecek olursam ince telli ve oldukça açık renkte sarı saçlara sahibim.Bu yüzden sık sık bakım yapmaya ve saçımın nemini korumaya dikkat ediyorum.Bundan bir sene öncesinde saçım çok yıpranmıştı ve kesmek zorunda kalmıştım.Saçımı nasıl hızlı uzatabilirim derken Supergro ile tanıştım.









Çeşitli yağların birleşimi olan Supergro'nun içeriğine baktığımızda Petrolatum yani bilinen adıyla vazelinin en fazla bulunan madde olduğunu görüyoruz.Ancak Supergro'nun katı bir halde olmasının en büyük sebebi daha önce hindistan cevizi yağı kullandıysanız siz de fark edeceksiniz ki  içinde hindistan cevizi yağı olmasıdır benim kanaatim.Ürün içeriğinde tatlı badem yağı, avokado özü, ayçiçeği yağı, jojoba yağı, susam yağı, buğday tohumu özü, aspir çiçeği özü, pamuk tohumu, bitkisel yağlar ve mineraller bulunmaktadır. Elinize aldığınızda vücut ısısıyla Supergro sıvı yağa dönüşüyor ve kolayca uygulanıyor.










 Ben haftada iki gün saç diplerime düzenli olarak uyguladım.Banyodan en fazla 1 saat en az yarım saat önce saç diplerime iyice parmak uçlarımla masaj yaparak yedirdim. Saçımın işlemlerden yorulduğu dönemlerde saç uçlarına ve boylarına uygulamaktan da çekinmedim.Ürün saçlarımı delicesine nemlendirdi diyebilirim. Saçlarımı sarıya boyattığım ilk günden beri hiç bu kadar yumuşatan bir bakım hatırlamıyorum doğrusu. Ama ben yağlarla bakım yapmayı seviyorum. Bu bakımı sevmeyenler ağır bulanlar sadece saç bakım kremi ile yetinenler de olabilir. 









Sonuçlarına gelince kesinlikle ürünün saç uzattığı doğrudur.Benim saçım beş ayda bir parmak uzarken ayda bir parmaktan fazla uzamaya başladı.Saça uygulanan ürün beklerken ağırlık yapmıyor.Ancak saçı bu yağdan arındırmak kolay değil.Bu bakımları saçımızı nemlendirmesi ve güç kazandırması için yaptığımızdan benim tavsiyem ilk banyoda üç dört kere saçınızı şampuanlamaya kalkmayın daha çok günlere yayarak saçınızdan yağı arındırın.Çünkü yoğun şampuanlama saçınızdaki nemi kaybettirecektir.

Supergro'yu Watsons ve Gratis'lerin belirli şubelerinde bulabilirsiniz.Ürünün 56gr ve 198gr olmak üzere iki boyutu var.Ben büyük olanı aldım.Ürünü çoğunlukla saç diplerime uyguladığımdan bana uzun süre gidecektir. Fiyat olarak da 28-34 TL arasında değişmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder